اسنپ آن اسمایل چیست و چه عوارضی دارد؟

اسنپ آن اسمایل چیست و چه عوارضی دارد؟

عناوین

لمینت متحرک دندان می‌تواند رویای شما را برای داشتن یک لبخند زیبا، هرچند به شکل موقتی برآورده کند.

یک لبخند زیبا و سلامت به عنوان بنیان و یکی از اصلی‌ترین ستون‌های زیبایی و جذابیت یک فرد شناخته می‌شود. می‌توانیم بگوییم حتی با داشتن یک چهره زیبا، اگر نظم و ترتیب دندان‌هایتان رعایت نشود یا اگر دندان‌های سفید یا شفافی نداشته باشید، با جذابیت فاصله زیادی خواهید داشت.

اگر قصد استفاده از اسنپ آن اسمایل را دارید، به احتمال زیاد دندان‌هایتان یک مشکل زیبایی دارد که این مشکل می‌تواند یکی از موارد زیر باشد.

ما به هیچ عنوان استفاده از اسنپ آن اسمایل را پیشنهاد نمی‌کنیم و دلیل آن را در ادامه این نوشتار توضیح خواهیم داد. اگر مشکل زیبایی دندان شما در یکی از گروه‌های زیر قرار گرفت، می‌توانید از درمان‌های جایگزین پیشنهادی استفاده کنید.

تغییر رنگ و زرد شدن دندان‌ها

مشکلات فرم و اندازه دندان‌ها

نامرتبی‌های دندان، لب پریدگی و شکستگی‌های دندان ، فقدان دندان و تغییر رنگ دندان همگی از مواردی هستند که می‌توانند زیبایی یک لبخند را تحت تاثیر قرار دهند و زیبایی آن را از بین ببرند. برای برطرف کردن این مشکلات راه‌ حل های درمانی علمی زیادی وجود دارد. برای نامرتبی دندان های شما، یک متخصص ارتودنسی می‌تواند با به کارگیری یکی از روش‌های ارتودنسی معمول مثل ارتودنسی ثابت یا ارتودنسی نامرئی در طول یک مدت زمان معین، این نامرتبی را به شکل بنیادین رفع کند. ممکن است لبخند شما به دلیل فقدان یک یا چند دندان تحت تاثیر قرار گرفته باشد که در این صورت هم نیاز است که حتما توسط یک دندانپزشک متخصص زیبایی ویزیت شوید و طرح درمانی برای شما بر اساس اصول علمی در نظر گرفته شود.

لمینت متحرک و یک نمایش پوچ!

تغییر و درمان نیازمند صرف وقت و هزینه است. صبوری می‌طلبد و عزمی می‌خواهد که کار هر کسی نیست. همه ما گاها پیش می‌آید که می‌خواهیم خیلی سریع و بدون صرف وقت و هزینه‌ای متناسب با مشکلمان، به نتیجه‌ی دلخواهمان برسیم. اینجاست که صدای پا تبلیغات به گوش می‌رسد و رسانه شما را به سمت حل موقتی مشکلتان سوق می‌دهد و شما ممکن است به دلیل هزینه‌هایی که باید برای لمینت دندان خود بپردازد، به این تبلیغات ناخواسته جذب شوید.

در یک ویدئو کوتاه با لمینت متحرک دندان آشنا شوید

لمینت متحرک دندان با نام تجاری اسنپ آن اسمایل یکی از همین راه حل‌های موقتی برای افرادی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه و بدون در نظر گرفتن زمانی معقول به نتایج مطلوب برسند و لبخندی زیبا را به نمایش بگذارند که این نمایش پوچ است. پیشنهاد ما استفاده از درمان‌‎های جایگزین به جای استفاده از لمینت متحرک دندان است.

چرا ما می‌گوییم اسنپ آن اسمایل، نه!؟

همانطور که از نام این ابزار پیداست، این وسیله یک ابزار متحرک و یک راهکار موقتی برای پنهان کردن و مخفی نگه داشتن مشکلات زیبایی دندان‌های شماست و به عنوان یک درمان شناخته نمی‌شود و استفاده از این ابزار نمی‌تواند زیبایی درست و اصولی به دندان‌های شما بدهد.

اصلاح طرح لبخند درمانی است که باید به شکلی اصولی و علمی به آن پرداخته شود و داشتن یک لبخند زیبا، با استفاده از یک روکش متحرک یا کاور دندان به دست نمی‌آید.

اسنپ آن اسمایل یا لمینت متحرک دندان چیست؟

یک دندانپزشک متخصص ترمیمی، برای رفع نواقص طرح لبخند شما یا به اصطلاح برای اصلاح طرح لبخند شما ممکن است استفاده از کامپوزیت‌ها، لمینت‌ها یا حتی ایمپلنت‌های دندانی را به شما پیشنهاد کند و شما ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که می‌خواهند بدون در نظر گرفتن زمان و هزینه، به نتایج دلخواهشان برسند، در اینصورت علی‌رغم مخالفت پزشک ممکن است تحت بمباران تبلیغاتی به دنبال یک روش جایگزین بجای درمان استاندارد و اصولی خود باشید.

اسنپ آن اسمایل یا لیمنت متحرک دندان یک نوع از لمینت‌های دندانی است که می‌تواند نواقص طرح لبخند همچون شکستگی، زردی، بریدگی و سایر مواردی که نیازمند درمان‌های طولانی و اصولی هستد، به شکل موقت و نادرستی مخفی کند، .

اسنپ آن اسمایل یا لمینت متحرک از نظر پزشکان به هیچ عنوان یک روش درمانی شناخته نمی‌شود و گاها پیش می‌آید که استفاده از آن خطرات و عوارضی هم داشته باشد.

قبل از اینکه از شما بخواهیم که ادامه این محتوا را بخوانید پیشنهاد ما به شما این است که نگاهی به قیمت لمینت دندان داشته باشید تا با آگاهی بیشتری نسبت به هزینه‌های دندانپزشکی خود، بتوانید تصمیم بگیرد.

اکیداً پیشنهاد می‌شود :

که اگر قصد پوشاندن نواقص طرح لبخند خود را با استفاده از لمینت متحرک دندان یا اسنپ ان اسمایل را دارید، حتما قبل از آن توسط متخصص دندانپزشک ترمیمی سیمادنت ویزیت شوید و با روش‌های جایزیگن درمانی و اصولی آشنا شوید.

متخصصین سیمادنت به هیچ عنوان استفاده از این ابزار را توصیه نمی‌کنند و کلینیک سیمادنت این خدمت را ارائه نمی‌دهد، اما برای درمان‌های جایگزین، سیمادنت پیشنهادات درمانی اصولی و علمی دارد. می‌توانید با تکمیل فرم دریافت نوبت زیر، توسط بهترین متخصصین دندانپزشکی و زیبایی ویزیت شوید

دریافت مستقیم نوبت از سیمادنت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

لمینت متحرک را بشناسید

اسنپ اسمایل که بین عموم مردم به عنوان لمینت متحرک شناخته می‌شود، همچون لایه ای روکش مانند آن هم از جنس لمینت یا کامپوزیت است که می‌تواند به شکلی آماده یا شخصی سازی شده برای شما و به شما ارائه شود. در صورتی که تصمیم بر این باشد که از این لمینت‌ها متناسب با ابعاد دهان و دندان‌هایتان استفاده شود نیاز است که ابتدا قالبگیری انجام شود. پس از انجام عمل قالب گیری دندان، لمینت متحرک تولید شده بر روی دندان قرار می‌گیرد. اسنپ آن اسمایل به عنوان یک کاور دندان این قابلیت را دارد که هر هنگام که قصد استفاده از آن را نداشتید، آن را از روی دندان‌هایتان جدا کنید. صفت و ویژگی متحرک به همین دلیل به این نوع از لمینت ها داده شده است. این ویژگی را باید یکی از مهمترین عواملی بدانیم که مخاطبان را به سمت استفاده از اسنپ اسمایل می‌کشاند.

اسنپ آن اسمایل و لبخندی زیبا

ما منکر این موضوع نیستیم که استفاده از یک لمینت متحرک دندان می‌تواند لبخندی زیبا به شما هدیه کند اما پشت این لبخند زیبا، نواقص زیبایی دندان‌های شما که ممکن است سلامت دهان و دندان‌هایتان را هم تحت تاثیر قرار دهد پنهان شده است.

به عبارت ساده تر؛ لمینت های متحرک دندان شرایطی را به وجود می آورند تا به جای مراجعه به یک متخصص لمینت دندان و استفاده از روش ها و شیوه های درمانی جدید، نواقصتان را مخفی کنید.

اسنپ آن اسمایل مشکل شما را درمان نمی‌کند، آن را مخفی می‌کند

درمان‌های جایگزین لمینت متحرک دندان

تیم دندانپزشکان و متخصصین سیمادنت، برای رفع مشکلات زیبایی و ساختاری و اصلاح طرح لبخند شما، درمان‌هایی مانند ارتودنسی و کامپوزیت دندان و .. را به شما پیشنهاد می‌کنند. نمونه‌ای خلاصه از آنچه سیمادنت به عنوان خدمات اصلاح طرح لبخند و ترمیم دندان ارائه می‌دهد را در زیر مشاهده می‌کنید.

اصلاح طرح لبخند و تغییر رنگ دندان با کامپوزیت

اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی و ونیر کامپوزیت

درمان تاج دندان شکسته به کمک روکش‌

برای اینکه بدانید کدامیک از این درمان‌ها مناسب شماست، می‌توانید به شکل مستقیم با دکتر در واتس‌آپ در ارتباط باشید.

اسنپ آن اسمایل یک راه حل موقتی برای پنهان کردن مشکلات شماست. به فکر یک درمان جایگزین باشید.

چگونگی استفاده از لمینت های متحرک

لمینت های متحرک مطابق با قالب های گرفته شده از دندان ها تولید می شوند و استفاده از آن‌ها ساده است. این کاورهای دندان‌ را کافیست پس از تحویل گرفتن از لابراتوار یا هرجای دیگری با استفاده از دستورالعملی که تجویز کننده آن برای شما در نظر گرفته است روی دندان‌های خود قرار دهید. به مانند قرار دادن یک کاور روی هر وسیله دیگر، اسنپ آن اسمایل باید پس از قرار گرفتن روی دندان‌‌ها در جای خود محکم شود.

پیش از هر موضوع دیگری، پزشکان سیمادنت استفاده از این ابزار را توصیه نمی‌کنند و آن را برای شما تجویز نمی‌کنند، اما ذکر این نکته به عنوان یکی از اصول حرفه‌ای جایز است که اگر قصد استفاده از یک لمنیت متحرک دندان را دارید، نسبت به بهداشت آن بسیار حساس باشید. آن را مطابق دستور‌ نگه‌داری مسواک بزنید و گاها در آب جوش قرار دهید.

لمینت متحرک 1

مزایا و معایب لمینت متحرک

در عمل ما نمی‌توانیم برای محصولی که فقط بنا به دلایل تجاری به بازار عرضه شده است، مزیتی بشماریم اما نکاتی است که هنگام استفاده از اسنپ آن اسمایل ممکن است توجه شما را جلب کند.

  • به راحتی تمیز می شوند.
  • به سرعت نقایص دندان ها ( شکاف ها، رنگ پریده، ناحیه بریده شده و…) را مخفی می‌کنند.
  • استفاده از آنها بسیار آسان است.
  • از قیمت پایینی برخوردارند.

در مقابل این نکات کوچکی که می‌توانند استفاده از لمینت‌های متحرک دندان را خوب و مثبت جلوه بدهند بهتر است بدانید که این کاورهای دندانی به عنوان یک درمان دائمی شناخته نمی‌شوند و ممکن است باعث ایجاد حساسیت هم شوند. یادمان هم نباید برود که استفاده از این لیمنت های متحرک می‌تواند زمینه بروز مشکلات جدی در دهان شود.

بنابرین پیشنهاد ما به شما در مرحله اول مشورت با پزشک متخصص است، می‌توانید با استفاده از فرم دریافت نوبت زیر، یک نوبت ویزیت با پزشکان متخصص سیمادنت را دریافت کنید.

دریافت مستقیم نوبت از سیمادنت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

دندانپزشکان سیمادنت که مشکلات دندان‌های شما را بر طرف کنند.

دکتر مسعود داودیان

دکتر داوودیان بیش از ۱۲ سال سابقه تخصصی و درمان ارتودنسی دارند. ایشان سال‌ها است که کلینیک سیمادنت را دایر کرده‌اند و مدیریت کامل مجموعه بر عهده خودشان است. تمرکز دکتر داوودیان طی این سال‌ها تجهیز کلینیک‌ها با به‌روز و مدرن‌ترین دستگاه های موجود در مارکت دندانپزشکی بوده است

دکتر هاوش غارتی

دکتر غارتی متخصص و جراح بیماری های لثه در کلینیک تخصصی سیمادنت هستند. ایشان بورد تخصصی پریودنتولوژی خود را در سال ۱۳۹۰ اخذ کردند. آن دسته از بیماران و مراجعان گرامی که برای مشکلات مربوط به لثه، جراحی دهان و دندان و کاشت ایمپلنت به سیمادنت مراجعه می کنند توسط ایشان ویزیت می شوند.

چرا مراجعان سیمادنت را انتخاب می‌کنند؟

مراجعان زیادی به صورت روزانه برای اصلاح طرح لبخند خود سیمادنت و تیم تخصصی دکتر داودیان را انتخاب می‌کنند. مخاطبانمان به دلایل زیر ما را انتخاب می‌کنند.

  • ایمن ترین روش درمان را انجام می‌دهیم
  • از حضور متخصصان دندانپزشکی باتجربه بهره می‌بریم
  • دستیاران دندانپزشکی حرفه‌ای داریم
  • محیط مطب‌های ما کاملاً مناسب حضور کودکان است
  • به نسبت هزینه‌ای که دریافت می‌کنیم خدمات با کیفیت ارائه می‌دهیم
  • به مراجعان آموزش می‌دهیم
  • همیشه در دسترس هستیم (تماس، سایت، شبکه‌های اجتماعی)
  • پاسخگوی تمام سوالات مراجعان عزیز هستیم.
  • زیر نظر مدیریت دکتر داوودیان هستیم.

دریافت مستقیم نوبت اصلاح طرح لبخند از سیمادنت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت