مدت زمان ارتودنسی دندان

مدت زمان ارتودنسی دندان

خمیردندانی که میزان زیادی فلوراید داشته باشد برای بیماران تحت درمان ارتودنسی سودمند است.

ارتودنسی را می‌توان یکی از روش‌های درمانی محبوب بین همگان دانست، روشی که با ارائه‌ی خدماتی بی‌نقص و مطمئن توانسته است شهرت بسزایی بدست بیاورد و در اصل در زمینه‌های درمانی مختلفی مورد استقبال قرار گیرد. استقبالی که باعث شده است از متخصصین حرفه‌‌ای گرفته تا افراد تازه‌کار به فکر استفاده از این روش درمانی باشند. با فراگیر شدن استفاده از این روش درمانی، عموم مردم نیز به تفکر در جزئیات و مشکلات آن پرداخته‌اند و لذا سوالات زیادی برای آن‌ها پیش آمده است.

یکی از اصلی‌ترین سوالات و چالش‌هایی که در رابطه با ارتودنسی وجود دارد مدت زمان ارتودنسی دندان می‌باشد، اینکه چقدر طول می‌کشد تا این روند درمانی به صورت کامل انجام شود؟ اگر به دنبال پاسخ سوال خود هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با نرخ کشیدن دندان، هزینه عصب کشی دندان و تعرفه کشیدن دندان عقل با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

سلامت و وضعیت دندان

اولین مورد و مهمترین آن را می‌توان وضعیت و سلامت دندان شما دانست. در جلسه‌ی اول که شما به دست متخصص ارتودنسی تحت معاینه قرار می‌گیرید، متخصص به بررسی عمیق تمامی مشکلات و بخش‌های فک و دهان شما می‌پردازد تا از وجود هر نوع ناهنجاری و مشکل آگاه شود. مشکلاتی که می‌توانند باعث شوند که روند درمانی شما به درستی پیش نرود و در اصل باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد.

در بهترین حالت ممکن و زمانی که شما دارای مشکلات و ناهنجاری‌های خاصی نیستید و در اصل فقط دندان‌های شما نامرتبط هستند، روند درمانی بسیار کوتاه خواهد بود و در طی چند جلسه می‌توان به حل مشکلات و استفاده از روش‌های متحرک پرداخت. اما بعضاً شاهد این هستیم که مشکلات به قدری عمیق هستند که نیازمند کشیدن دندان خواهید بود و حتی ارتودنسی شما نمی‌تواند به شکل ثابت انجام شود. از دیگر خدمات ما نیز می‌توان به انجام روش‌های درمانی نوین زیر دست متخصص ایمپلنت،  متخصص ارتودنسی و دندانپزشک کودکان  اشاره داشت.

سن بیمار

مورد دوم سن بیمار می‌باشد که دارای اهمیت زیادی است. به حتم شنید‌ه‌اید که ارتودنسی دارای سن بخصوصی است که بهتر است روند درمانی را در آن رنج سنی انجام دهید. به صورت کلی شاهد این موضوع هستیم که روند درمانی ارتودنسی در کودکان و نوجوانان نتیجه‌ی بهتری خواهد داد. علت آن نیز مشخص است چرا که در آن سن هنوز رشد استخوان متوقف نشده است و لذا بعد از اینکه توسط متخصص تغییراتی در شکل دندان شما انجام شود، دندان به شکل درست و صحیح رشد خواهد کرد. اگر به دنبال دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با هزینه دندانپزشکی، قیمت لمینت دندان و هزینه پر کردن دندان هستید با پشتیبانی تماس تلفنی حاصل کنید.

مدت زمان ارتودنسی دندان

نوع ارتودنسی

مورد آخر نیز نوع روش درمانی مورد نظر شما می‌باشد. همانطور که اشاره کردیم، درمان‌های ارتودنسی دارای روش‌های متعددی هستند که هر کدام با توجه به شرایط و سلیقه‌ی شما انجام خواهند شد، لذا هر روش نیز دارای مشکلات و مزایای بخصوص خود است. زمانی که شما به فکر استفاده از روش‌های درمانی پیشرفته نظیر ثابت و نامرئی هستید به طبع دارای پیچیدگی‌های بیشتری خواهند بود و شما باید علاوه بر اینکه به دفعات بیشتری به متخصص مراجعه کنید، نیازمند این هستید که بیشتر از همیشه حواس خود را در رابطه با وضعیت ارتودنسی و دستگاه مورد استفاده جمع کنید.

در رابطه با روش‌های متحرک قضیه متفاوتی است و لذا شما قابلیت این را دارید که در روز ساعات مشخصی از این دستگاه استفاده نکنید و دیگر نگرانی در رابطه با بهداشت آن وجود نخواهد داشت. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه دندانپزشکی، هزینه جراحی دندان عقل و قیمت ترمیم دندان می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با مدت زمان ارتودنسی دندان بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید اطلاعات کاملی در رابطه با مدت زمان ارتودنسی دندان بدست بیاورید تا حداقل دانشی در رابطه با این موضوع داشته باشید. همانطور که اشاره کردیم اینکه ارتودنسی دندان شما چه مدت طول خواهد کشید، به موارد زیادی بستگی دارد و لذا شما باید بتوانید با بررسی آن‌ها به صورت کامل و دقیق؛ به تخمین این مورد بپردازید.

البته قابل توجه است که تمام این موارد به دست فردی حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود و لذا جای نگرانی در اینباره وجود نخواهد داشت. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با نرخ کشیدن دندان، هزینه عصب کشی دندان و تعرفه کشیدن دندان عقل بهتر است با پشتیبانی ما از صفحه تماس باما در  ارتباط باشید.

ارباط با تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت