متخصص ایمپلنت دندان کیست و چه درمان‌هایی را ارائه می‌دهد؟

متخصص ایمپلنت دندان کیست و چه درمان‌هایی را ارائه می‌دهد؟

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

عناوین

 متخصص ایمپلنت، دندانپزشکی دانش آموخته و مجرب است که توانایی انجام جراحی ایمپلنت را با هدف کاشت بهترین انواع ایمپلنت دارد. دکتر ایمپلنت این توانایی را دارد که سلامتی و زیبایی را برای فردی که کاندید کاشت ایمپلنت است، به ارمغان آورد. متخصص ایمپلنت سیمادنت پس از معاینه اولیه، ایمپلنت‌های مناسب را به همراه هزنیه‌های آن به بیمار معرفی کرده و تلاش می‌کند تا با کمترین هزینه، بهترین نتایج را برای بیماران به ارمغان آورد.

گارانتی مادام العمر ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت سیمادنت


عکس کاشت ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت‌ دندانی قرار است همانند یک دندان طبیعی عمل کند بنابراین لازم است بهترین متخصص ایمپلنت این کار را برای شما انجام دهد.

کاشت ایمپلنت دندان، یک درمان کاملاً تخصصی است که پزشک متخصص ایمپلنت باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. او باید بتواند به بهترین شکل ممکن ایمپلنت ساخته شده را جایگزین دندان از دست رفته کند و چنان کار بازسازی را انجام دهد که زیبایی و ظاهر دندان کاملا طبیعی جلوه کند و باید بازسازی دندان را به شکلی انجام دهد که بیمار در هنگام صحبت کردن و یا غذا خوردن کاملاً احساس راحتی با دندان‌های خود داشته و از نظر ظاهری نیز هیچ تفاوتی با دندان‌های طبیعی نداشته باشد.

در چه شرایطی به یک فوق تخصص ایمپلنت نیاز است؟

دلایل زیادی وجود دارند که با توجه به آن‌ها دندان طبیعی و دائمی می‌تواند از دست برود. از جمله این موارد می‌توان به پوسیدگی‌های گسترده و شکستگی‌های وسیع دندانی اشاره کرد. در صورتی که دندانی از دست برود، فضای خالی به وجود آمده در نتیجه غیبت دندانی می‌تواند سبب بروز مشکلاتی هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن شود ، همچین باید این نکته را در نظر داشت که در صورت از دست رفتن دندان، شیفت یا حرکت دندان‌های کناری و تحلیل اسخوان در فضای خالی دندان رخ خواهد داد.

تا به امروز بهترین درمان برای جایگزینی و پر کردن فضای خالی دندان از دست رفته، ایمپلنت دندان است.

متاسفانه بسیاری از افراد برای کاشت ایمپلنت دندان به دندانپزشکان غیر متخصص یا دندانپزشکان عمومی مراجعه می‌کنند و در نتیجه بعد از بازسازی دندان، تازه متوجه غیر طبیعی و بد شکل شدن دندان‌ها می شوند. حتی در برخی موارد نیز این عدم انطباق ایمپلنت‌های کاشته شده در دهان با فضای دهان بیمار باعث آزار بیمار نیز می‌‌شود.


لیست متخصصان ایمپلنت سیمادنت

دکتر هاوش غارتی

متخصص بیماری‌های لثه و ایمپلنت

دکتر هاوش غارتی با تخصص جراحی لثه (پریودنتیست) و ده سال سابقه کار در کلینیک تخصصی سیمادنت مشغول به کار است. ایشان مدرک تخصص خود را سال 1390 اخذ کرده و به درمان بیمارانی با مشکلات لثه، کاشت ایمپلنت، جراحی دهان و.. می‌پردازد. دکتر غارتی از محبوبیت بالایی در نزد بیماران برخوردار است.

گالری تصاویر درمان ایمپلنت دکتر غارتی


دندانپزشک عمومی و کاشت ایمپلنت دندان

اگرچه تقریبا تمامی دندانپزشکان توانایی کاشت ایمپلنت را دارا هستند اما بهترین فردی که می‌تواند درمان کاشت ایمپلنت را برای بیمار انجام دهد، یک متخصص ایمپلنت است. دندانپزشک فوق تخصص ایمپلنت باید با جراحی فضای دهان آشنایی کاملی داشته و برای این منظور آموزش دیده است. در واقع متخصص جراحی لثه و ایمپلنت به خوبی بر روی ساختار فک و همینطور بافت لثه احاطه داشته و با مهارت و تجربه کافی در این زمینه درمان ایمپلنت دندان را به درستی انجام می‌دهد.

در صورتی که ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت انجام نشود ممکن است خطرات جدی همانند آسیب رسیدن به دندان‌های دیگر، عروق عصبی و خونی و همچنین حفره‌های سینوسی وارد شود و عواقب جدی را در پی داشته باشد.

در زیر برخی از ویژگی‌های یک متخصص ایمپلنت خوب را عنوان می‌‌کنیم:

  1. یک دندانپزشک متخصص ایمپلنت دارای تحصیلات عالیه مرتبط با این موضوع است.
  2. به عنوان دندانپزشک متخصص کاشت ایمپلنت، تجربه چندین درمان موفق را در کارنامه خود دارد.
  3. مشهور و خوشنام است و اکثر دندانپزشکان او را به همین تخصص می‌شناسند.
  4. با بیماران خوشرفتار بوده و احساس همدلی را در بیماران ایجاد می‌کند.

تفاوت متخصص ایمپلنت با دندانپزشک عمومی

دندانپزشک عمومی تنها دوره 6 ساله دندانپزشکی را گذرانده است و مجاز به انجام درمان های عمومی دندانپزشکی مانند: جرم‌گیری، درمان دندان پوسیده، کشیدن دندان و عصب کشی می‌باشد اما دندانپزشکان متخصص علاوه بر دوره عمومی 6 ساله، 3 الی 4 سال دوره تخصصی دندانپزشکی را هم میگذراند.

متخصص ایمپلنت دوره تخصصی پروتز های دندانی را می‌گذراند و میتواند بافت‌های دندانی به شدت آسیب دیده، ایمپلنت دندانی، دندان مصنوعی و.. را به صورت تخصصی انجام دهد.


بیماران متخصص ایمپلنت چه کسانی هستند؟

تقریباً تمامی افرادی که از مشکل بی دندانی رنج می‌برند به عنوان یک کاندید درمان به وسیله کاشت ایمپلنت توسط یک متخصص شناخته می‌شوند.

دیگر تقریبا همه می‌دانیم که ایمپلنت دندان در زمانی به کار گرفته می‌شود که یک یا چند دندان از دست رفته باشد و نیاز به جایگزینی آن‌ها باشد. در نتیجه مراجعین یک متخصص ایمپلنت تمام افرادی هستند که به هر علتی همانند بیماری، افزایش سن و مسائلی از این دندان خود را از دست داده‌ و زیبایی و سلامتشان به دلیل غیبت یک یا چند دندان تحت تاثیر قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که تمامی مطالبی که در این محتوا ذکر شده است از زبان بهترین متخصصین ایمپلنت دندان ارائه شده است؛ طبق گفته متخصصصان ایمپلنت در ادامه فهرستی از کسانی که نمی‌توانند عمل ایمپلنت یا کاشت دندان را انجام دهند ارائه شده است:

  1. افرادی که سابقه انجام شیمی درمانی یا رادیوتراپی را دارند و یا در حال حاضر از این روش‌های درمانی استفاده می کنند.
  2. افرادی که دچار بیماری‌های خاص مانند پوکی استخوان و یا بیماری‌هایی مانند آن هستند، چرا که درمان ایمپلنت برای این افراد پایداری طولانی مدت نخواهد داشت.
  3. افرادی که دچار بیماری‌های لثه هستند. علاوه بر این، افرادی که استخوان‌ فک آن‌ها قدرت و انسجام کافی را ندارد؛ این افراد باید قبل از ایمپلنت، اقدام به درمان بیماری‌های لثه و فک خود کنند.
  4. افرادی که دخانیات مصرف می کنند. به گفته متخصصین ایمپلنت دندان، دخانیات حتی سیگار و قلیان باعث کم شدن میزان موفقیت درمان ایمپلنت می شود.
  5. افرادی که از داروهایی استفاده می کنند که در آن‌ها از مشتقات بیس فسفونات استفاده شده است نیز گزینه مناسبی برای ایمپلنت نیستند.

.

انواع ایمپلنت دندانی که توسط متخصصین ایمپلنت استفاده می‌شود:

ايمپلنت‌های دندانی از نظر شکل و قرارگيری و همچنين از نظر روش و مراحل قرار دادن آن در استخوان( يک يا دو مرحله‌ای)، به گروه‌های مختلف تقسيم‌‍بندی می‌شوند:

اطلاعات تخصصی ساختار و بدنه و.. ایمپلنت نمی‌تواند اطلاعات مفیدی برای بیمار باشد. پس از جلسه مشاوره با متخصص ایمپلنت احتمالاً بیمار از زبان دندانپزشک خود، نام شرکت یا برند یکی از انواع ایمپلنت‌های موجود در بازار را به همراه قیمت آن خواهد شنید. این ایمپلنت ها عبارتند از :

متخصصان ایمپلنت و انواع ایمپلنت در سیمادنت
اینفوگرافیک انواع ایمپلنت برگزیده متخصص ایمپلنت

تصاویر قبل و بعد از کاشت ایمپلنت دندان


مراحل کاشت ایمپلنت دندان

زمانی که شما برای انجام ایمپلنت به یک متخصص ایمپلنت دندان خوب مراجعه می‌کنید، در ابتدا لازم است که معاینه کاملی از دهان و دندان‌های شما انجام شود. در مرحله بعدی دکتر ایمپلنت با بررسی تصویر رادیوگرافی تهیه شده، وضعیت استخوان‌های فک و همچنین عروق عصبی فک را بررسی می‌کند.

اين عمل بر همکاري متقابل بين بيمار و دندانپزشک متخصص ایمپلنت استوار است. دکتر ایمپلنت در مورد محل و چگونگي قرار گرفتن ايمپلنت‌ها به بيمار مشاوره مي‌دهد و با توجه به شرايط خاص هر بيمار و نوع ايمپلنت انتخابي، برنامه درماني مناسب را براي تامین اهداف و نيازهای بیمار طرح‌ریزی می‌کند.
ابتدا پایه یا فیکسچر ايمپلنت که به مانند ريشه دندان است و جنسی تیتانیومی دارد، داخل حفره استخوان دندان از دست رفته قرار داده می‌شود. استخوان فک به موازات التيام يافتن پيرامون پايه فلزی ایمپلنت به گونه‌ای رشد می‌کند که پايه در نهایت داخل فک ثابت می‌شود. اين فرآیند التيام 6 تا 12 هفته طول می‌کشد.
پايه اتصال دهنده کوچکی‌، به نام اباتمنت، پس از جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک به پايه متصل می‌شود تا دندان جديد را محکم در جای‌ خود نگه دارد. متخصص ایمپلنت برای ساختن دندان يا دندان‌های‌ جديد روی دندان را تراش می‌دهد و مدل بایتی یا روی هم آمدن دندان‌ها را با توجه به ديگر دندان‌ها، نوع دندان و نحوه کنار هم قرار گرفتن آن‌ها، بازآفرينی می‌کند. دندان يا دندان‌های جديد، مبتني بر اين مدل تهيه می‌شوند و در انتها فرآیند درمان با ایمپلنت، جايگزين، يا اصطلاحاً تاج دندان، به اباتمنت متصل می‌شود.

با توجه به نيازهای بيمار و طرح درماني او، عمل ايمپلنت دندان دربرگيرنده‌ی موارد زير نیز می‌تواند باشد :

  • جايگزيني تنها يکي از دندان‌ها
  • جايگزيني چند دندان
  • جايگزيني تمام دندان‌ها
  • بالا بردن سينوس‌
  • اصلاح ريج دندان

ممکن است پیش از شروع فرآیند اصلی ایمپلنت دندان لازم باشد که درمان‌های جانبی همانند درمان تحلیل لثه، پیوند استخوان و لیفت سینوس انجام شود تا جای خالی دندان از دست رفته برای قرارگیری ایمپلنت آماده شود. پس از آماده‌سازی اولیه پایه یا همان پیچ ایمپلنت قرار داده‌ می‌شود و در نهایت بعد از شکل‌گیری پیوند میان پایه ایمپلنت و استخوان فک می‌توان پروتز ایمپلنت را قرار داد.

فیکسچر ایمپلنت و روکش ایمپلنت، کدام یک مهم تر است؟

فیکسچر یا پایه ایمپلنت قسمتی از ایمپلنت است که داخل استخوان فک دهان قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود. فیکسچر مانند پیچ است و یکی از قسمت‌های مهم ایمپلنت دندان می‌باشد چرا که باید با بافت استخوان جوش بخورد و نقش ریشه دندان را ایفا کند. فیکسچر توسط متخصص ایمپلنت، با جراحی، داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و پس از بهبود و جوش خوردن با استخوان، بقیه قسمت‌های ایمپلنت روی آن سوار می‌شوند.

روکش دندان که معمولا از جنس سرامیک می‌باشد به اندازه فیکسچر مهم نیست اما باید جلوه زیبایی به دهان بدهد و عمل بلع را به خوبی انجام دهد. روکش ایمپلنت پس از جوش خوردن فیکسچر با استخوان روی آن سوار می‌شود.

مراقبت‌های بعد از جراحی لثه برای ایمپلنت

هر بیماری پس از جراحی لثه جهت ایمپلنت بایستی به نکات و توصیه های مراقبتی متخصص ایمپلنت در رابطه با سرعت روند سلامتی و حفاظت از دندان ها ولثه ها در مقابل هر نوع صدمه احتمالی و ایجاد عفونت وسایر مشکلات دقت کنند. نکات ضروری در رابطه با مراقبت‌های لثه و دندان‌ها پس از انجام جراحی لثه برای ایمپلنت شامل موارد زیر است:

  • بکارگیری دهان شویه تجویز شده از سوی دندانپزشک پس از هر وعده غذایی و روزانه ۲ الی ۳ بار
  • نگران نبودن در رابطه با ورم پس از جراحی (اگرچه درد و التهاب زیادی به مدت ۲ الی ۳ روز داشتید بایستی هر چه زودتر به پزشک خود مراجعه نماید.)
  • استفاده از یک مسواک نرم و اعمال نیروی کم برای مسواک زدن.
  • بکارگیری مسواک میان دندانی به هدف پیشگیری از نمو مجدد لثه، دست کم ۳ بار در طی روز و مطابق تجویز متخصص ایمپلنت.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و ویژگی های آن

شما قرار است با انجام ایمپلنت، یک دندان دائمی داشته باشید. بنابراین یک متخصص ایمپلنت خوب در تهران را پیدا کنید تا بهترین نتیجه را از ایمپلنت دندان خود به دست آورید و یک عمر از داشتن آن لذت ببرید. ایمپلنت دندان یک جراحی و فرآیند زمان‌بر است و لازم است در ابتدا تمامی بیماری‌ها و مشکلات دهان و دندان برطرف شده و در نهایت اقدام به کاشت دندان شود. با توجه به این موارد لطفا نکات زیر را در انتخاب جراح لثه و ایمپلنتولوژست خود لحاظ کنید تا بعد از نتیجه کار پشیمان نشوید!

  • اهمیت به سلامتی بیمار

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در ابتدا باید دکتر ایمپلنت دندان سلامت دهان و دندان را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد تا هر گونه بیماری عفونی، بیماری‌های لثه و همچنین مشکلات استخوانی فک بیمار را درمان کند تا برای کاشت دندان هیچ مانعی وجود نداشته باشد.

  • استفاده از ایمپلنت‌های با کیفیت و به صرفه

معمولا ایمپلنت دندان به دلیل جایگزینی دائمی دندان‌های از دست رفته یک خدمت دندانپزشکی با هزینه بالا محسوب می‌شود. بنابراین به سراغ متخصص ایمپلنتی بروید که از بهترین، مرغوب‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین ایمپلنت‌های روز دنیا استفاده می‌کند؛ به این ترتیب سرمایه‌گذاری شما نتیجه‌ای مطلوب داشته و سال‌ها می‌توانید از زیبایی و کارایی آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که متاسفانه برخی از مراکز دندانپزشکی با ارائه هزینه بسیار پایین و استفاده از ایمپلنت‌های نامرغوب تلاش در جذب تعداد زیادی از بیماران دارند. دقت داشته باشید که شما می‌خواهید با انجام ایمپلنت دندان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید، بنابراین با انتخاب غلط خود را در معرض بسیاری از عوارض و خطرات انتخاب ایمپلنت نامرغوب قرار ندهید. از جلمه این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واکنش آلرژیک بدن
  • التهاب و عفونت لثه
  • بیرون زدگی ایمپلنت
  • ایجاد مشکل در هنگان خوردن و جویدن غذا
  • نیاز به انجام جراحی‌های متعدد درمانی
  • تجربه و مهارت بالای دکتر ایمپلنت

هر چقدر هم که ایمپلنت‌های مرغوبی مورد استفاده قرار بگیرد تا زمانی که متخصص ایمپلنت تجربه و مهارت بالایی در استفاده از آن‌ها نداشته باشد، نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد. بنابراین در ابتدا تجربه دندانپزشک خود را در نظر بگیرید و سپس به سراغ انتخاب برند ایمپلنت مورد نظر خود باشید. در این راستا لازم است که در حین انجام اقدامات درمانی ایمپلنت که ممکن است چندین ساعت طول بکشد، با روش‌های آرامبخشی هم شرایط عمومی بیمار تحت کنترل در بیاید و هم جراح بتواند به تمرکز بیشتری اقدامات لازم را اجرا کند.

  • در دسترس بودن متخصص ایمپلنت

از آنجا که معمولا فرآیند انجام ایمپلنت دندان به چندین جلسه مراجعه به دندانپزشکی نیاز دارد، بهتر است در انتخاب کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت علاوه بر تخصص پزشکان، به بعد مسافت آن نیز توجه نمایید.


هزینه های کاشت ایمپلنت توسط متخصص :

شاید یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این باشد که هزینه‌های مربوط به ایمپلنت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ به طور کلی قیمت ایمپلنت دندان به برند ایمپلنت استفاده شده و کشور سازنده ایمپلنت و همچنین دستمزد متخصص ایمپلنت بستگی دارد. همچنین در صورتی که پیش از انجام ایمپلنت به سایر درمان‌های جانبی مانند پیوند استخوان و یا درمان‌های لثه نیاز باشد هزینه‌های جداگانه نیز دریافت خواهد شد.

نام برندکشور سازندهقیمت به ریال
ایمپلنت کره ایکره120/۰۰۰/۰۰۰
ایمپلنت نئودنتسوئیس200/۰۰۰/۰۰۰
ایمپلنت اشترومن (معمولی)سوئیس300/۰۰۰/۰۰۰
ایمپلنت اشترومن (راکسالید)سوئیس350/۰۰۰/۰۰۰

برخی از سوالات پرتکرار بیماران از یک متخصص ایمپلنت

1. چرا باید برای ایمپلنت دندان به متخصص ایمپلنت مراجعه کرد؟!

متخصصان ایمپلنت، علاوه بر دانش فنی دندانپزشکان عمومی، در زمینه بیماری‌ها و مشکلات لثه نیز تبحر و تخصص بالایی دارد. در نتیجه جهت انجام درمان ایمپلنت تاکید می‌شود که به متخصص ایمپلنت مراجعه کرد.

2. متخصصان ایمپلنت سیمادنت از چه برندهایی برای ایمپلنت دندان استفاده می‌کنند؟!

در کلینیک تخصصی سیمادنت همواره تاکید بر استفاده از بهترین برندهای ایمپلنت می‌شود؛ به همین دلیل متخصصین ایمپلنت و لثه سیمادنت از برندهای سوئیسی اشترومن و نئودنت و ایمپلنت های کره‌ای استفاده می‌کنند. تمام ایمپلنت‌ها دارای کیفیت بالا و گارانتی هستند.

3. آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟!

ایمپلنت دندان بهترین راه حل و درمان مشکل بی دندانی است؛ در صورتی که متخصصان ایمپلنت سیمادنت با معاینه و بررسی شرایط بیمار تشخیص دهند، با کاشت دندان، مشکل دندان از دست رفته را درمان می‌کنند.

4. مدت زمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

به طور معمول از اولین مرحله کاشت ایمپلنت تا حصول نتیجه نهایی به طور میانگین 4 تا 5 ماه زمان نیاز است.

مشاوره حضوری با بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه‌ای دیگر دارد و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری و نیز انجام ایمپلنت دندان به شعبه ستارخان سیمادنت مراجعه کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز ایمپلنت در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3، واحد 11

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک سیمادنت ستارخان

مشاوره حضوری با متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران

اگر ساکن مناطقی همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3، واحد 11

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک شریعتی سیمادنت

  • عرفان گفت:

    سلام من 2 تا از دندان های فک بالامو از دست دادم و دچار تحلیل لثه هم هستم خواستم ببینم مشکل منو کی الان باید بهش رسیدگی کنه؟ دندانپزشک عمومی یا متخصص ایمپلنت؟

    • کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت گفت:

      سلام
      پس از کشیدن دندان لثه درآن ناحیه دچار تحلیل میشود لذا برای جلوگیری از تحلیل بیشتر برای گذاشتن ایمپلنت اقدام نمایید.برای گذاشتن ایمپلنت دندانپزشک عمومی ومتخصص لثه میتواند به شما کمک کند.
      باسپاس
      کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

  • abaass گفت:

    من ایمپلنت کردم اما بعد از مدتی ایمپلنتم لق شده. فکر کنم پیدا کردن یک متخصص ایمپلنت خوب از نون شب واجب تر بود که من سهل انگاری کردم. الان چاره کار من چیه؟

    • کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت گفت:

      سلام
      لق شدن ایمپلنت دلایل متفاوتی دارد که می توان به مواردی چون (تحلیل استخوان فک، لق شدن تاج دندان ، ضربه شدید و… اشاره کرد .بنابراین لطفا به متخصص ایمپلنت مراجعه فرمایید

  • مریم مقدسی گفت:

    سلام خسته نباشید. من ۳ سال قبل سه تا دندان جلویی را ایمپلنت کردم ولی الان مدتیه که لق شدن. ایا میتونم مشکلم را بدون ایمپلنت مجدد حل کنم؟

    • سلام،

      چنانچه ایمپلنت دندانی لق شود حتما باید خارج گردد. حال برای بررسی امکان و نحوه جایگزینی ایمپلنت مورد نظر بهتر است با یک متخصص پروتز های دندانی مشاوره کنید.

      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • mohadeseh گفت:

    با سلام و عرض ادب سوال من در مورد ایمپلنت است من دندان شماره دو فک پایین رو با فیکسچر ۳/۵*۱۵ ایمپلنت کردم متاسفانه ایمپلنت با زاویه ۴۵ درجه جا گرفته حالا چیکار باید بکنم آیا این اشکالی داره و راه حل آن چیست در ضمن اندازه استخوان در عکس ۲۶میل نمایان شده خواهشمندم راهنمایی بفرمایید تاریخ عمل پانزده اسفند نود وچهار بود

    • سلام،

      لطفا رادیوگرافی های ایمپلنت تان را برای ما به واتساپ ارسال کنید تا در اسرع وقت برای راهنمایی شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مقتضی اقدام گردد.

      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • ضیاءالدین گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید وبا تشکر بسیار زیاد برای ایجاد چنین محیطی برای بیماران سوال بنده از اساتید محترم در مورد ویژگی های cbct میباشد پس از گرفتن عکس cbct هنگام جراحی و کاشت پایه ایمپلنت در فک پایین زمانی که پزشک جهت کارگذاری ایمپلنت برای جایگزینی دندان 4 پایین سمت راست فکم مته را زد و سوراخی جهت کاشت پایه ایمپلنت ایجاد کرد گفت که متاسفانه به علت تحلیل استخوان فکم قسمت بالای سوراخ به قول خودش غنچه شده و ضعیف است بنا بر این سوراخ ایجاد شده را با پودر استخوان پر نمود و با فاصله ای از محل قبلی دوباره سوراخ جدیدی در فکم ایجاد نمود وضمن کار گذاشتن پایه ایمپلنت در حفره جدید روی استخوان فکم پودر استخوان یا همان بن را گذاشت و در آخر روی لثه ام را بخیه زد که به علت کوتاه بودن دیواره ونداشتن گوشت کافی لثه ای عمل بخیه زدن هم به سختی انجام گرفت پس از انجام این موارد و ترک مطب بعد از چند ساعت حدود 8 تا 9 روز دچار چنان درد شدیدی شدم که مجبور به خوردن 2 عدد ژیوفن 400 و یک عدد نوافن با هم آن هم هر 6 تا 8 ساعت یکبار شدم اکنون میخواستم بدانم آیا عکس cbct میتواند میزان تحلیل و ضخامت واطلاعات دیگری ازاستخوان فک در اختیار پزشک قرار دهد که نیاز به دو با رسوراخ کردن فک نباشد و دیگر انکه آیا تحمل درد آن هم تا این مدت طبیعی است لازم به ذکر است که در معاینه بعد از 10 روز دکتر گفت که بخیه ها پاره شده و دو باره لثه ام را با مشکلات و بسختی بخیه زد که پزشک و دستیارش میگفت این امری طبیعی است آیا این مطلب صحت دارد در پایان لازم است به عرض اساتید محترم برسانم که این عمل در یکی از شهرستان های نسبتا کوچک غرب کشور انجام شده

    • سلام،
      CBCT يك نوع راديگرافى از نوع اسكن ميباشد و اطلاعات بر گرفته از ان بر اساس دقت بكار رفته در ان ميتواند از كمتر از دهم ميليمتر تا چند ميليمتر متغير باشد. بهر حال جراحان معمولا با وجود كمك تشخيصى از اسكن، در مواردي قضاوت نهايي را به هنگام جراحى و شرايط دقيق بافتى موكول ميكنند.
      در مورد درد طولانى مدت بعد از انجام عمل ايمپلنت و پيوند استخوان در صورتى كه اين شرايط همچنان ادامه دارد حتما با دندانپزشك متخصص مراجعه نماييد.
      در پايان در صورتيكه اسكن ها و راديوگرافى هاي قبل و بعد از درمان را به واتساپ ارسال نماييد بهتر ميتوانيم به شما كمك كنيم.

      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • dr.toomaj گفت:

    با سلام ایا امکان حفظ یک داندان سالم (کرسی انتهای فک پاین) و ایمپلنت پروتز (over denture ) وجود دارد؟ یا حتما باید کشیده شود؟. باتشکر

    • سلام،

      لطفا مدارک کامل رادیوگرافی و فتوگرافی دندانها و صورت تان را برای ما به واتساپ ارسال کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.

      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • مرتضی گفت:

    دندان جلو را انپلنت کردم پایه به مدت هفت ماه بوده موقع گذاشتن روکش فهمیدم لق است دکتر میگه چند ماه باشه سفت میشه امکان دارد؟

  • علی رضایی گفت:

    با سلام دکتر داوودیان میخواستم هزینه ایمپلنت فک بالا را بدونم و طول درمان چند روز میباشد چون بیمار ما از کشور عراق هستند. ایا برای قرار داد بستن تخفیف شامل ما میباشد؟

    • سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • زینب موسوی گفت:

    سلام دکتر داوودیان من اصلا دندان ندارم ودرحال حاضر ازدندان مصنوعی استفاده میکنم ایا دندان هست که ثابت باشد واصلا ازدهان بیرون نیایید اگرهست هزینه ان چقدراست ایامیشه باروش ایمپلت برای کسی که اصلا دندان ندارد استفاده کرد هزینه اش برای دست کامل چقدراست

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • مهران عسگری گفت:

    با سلام دکتر داوودیان من جدیدا دندان شماره 6 و7 را ایمپلنت کردم اما دکتر پروتز برای من روکش پیوسته گداشته که باهاش راحت نیستم خواستم بدونم ایا ایراد داره این پروتز پیوسته؟؟؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • زهرا ترابی گفت:

    سلام دکترداوودیان، من دو تا دندان عقب دو فک بالا را ایمپلنت انجام داده ام که چند هفته است در جلسات متعددی برای قالبگیری و پرو و سایر موارد به دندانپزشک مراجعه می کنم. ایشان هم از وضعیت بهداشت و سلامت دندانهای من بسیار راضی است و تایید می کنند. سوال من این است که هر جلسه بعد از این که پزشک پیچ یا شاید هم اباتمنت و دقیقا نمیدونم، خلاصه شیء فلزی را از لثه من باز می کند بوی ناخوشایندی را در آن قسمت دهانم حس می کنم و از پزشک هم پرسیده ام آیا مواد یا چیز فاسد شدنی در این قسمتها وجود داره و ایشان هم گفته اند نه و گفته اند که موقع چسباندن روکش پاکسازی انجام می دهند. یک بار هم وقتی که بعد از چندین ماه بعد از جراحی ایمپلنت و برای باز کردن لثه و قرار دادن اباتمنت به جراح مراجعه کردم این احساس را داشتم. همچنین قبلا هم این تجربه را در مورد باز کردن روکش دندانهای جلویی که برای زیبایی هستند داشته ام که موقع باز کردن چسب آن، بوی تندی پیچیده، البته نه به شدت ایمپلنت. حالا سوال یا نگرانی من این است که چرا با باز کردن این پیچ اینطور میشه و اصلا چه چیزی در این فضاها هست؟ آیا همیشه یک بخش فاسد و … در این قسمت برای همیشه باقی می ماند که با بستن پیچ و روکش روی آن سرپوش گذاشته میشود و با باز کردن روکش و پیچ خود را نشان می دهد؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • احسان جعفری گفت:

    سلام دکترداوودیان من دو دندان شیری به جای دندان های نیش خود داشتم و همانطور که در عکس مشخص است دندان های نیش جای دندان های پیشین جانبی قرار گرفتند.(اصلا دندان ها پیشین جانبی برای من تشکیل نشده بوده است.) من دندان های شیری را کشیدم و حالا میخام ایمپلنت کنم. آیه با توجه به ریشه دندان های نیش که کج شده اند امکان ایمپلنت به جای دندان های شیری را دارم؟ شما چه راه حلی را پیشنهاد میفرمایید؟ ممنون

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • مارال نجفی گفت:

    سلام دکترداوودیان وقت بخیر من شش ماه پیش به دلیل درد در دندان ۶ چپ که بعد از عصب کشی حدودا یکسال درد میکرد و نمی توانستم غذا از آن سمت بخورم چون به محض خوردن غذا، غذا در دندانم میرفت و بیش تر درد می گرفت چندین بار به پزشکان مختلف مراجعه کردم ولی نتوانستن کاری برای دندانم انجام دهند در نهایت به پزشکی مراجعه کردم که فرمودن دندانم از وسط شکسته و باید این دندان خارج شود و بعد از شش ماه ایمپلنت شود من این کارو انجام دادم و بعد از شش ماه که به پزشک معالجم مراجعه کردم بعد از گرفتن عکس گفتن شما عمل سینوس لیفت هم باید انجام دهید و بعد همزمان ایمپلنت کاشته میشود من اینکارو هم انجام دادم الان ۳ روز از این جراحی میگذرد تو این مدت بینی من گرفته شده و سوزش داره پزشکم فرمودن مشکلی نیست ولی به من گفتن که عطسه نکن ولی من دوبار به صورت ناخودآگاه عطسه کردم از کجا بفهمم مشکلی برای سینوس من ایجاد نشده ؟ ببخشید توضیحاتم زیاد شد پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • جمیله اسدی گفت:

    با سلام دکترداوودیان اگر ما یک بریج دندانی مثلا سه تا شش داشته باشیم روی دو پایه سه و شش و چهارو پنج خالی باشد بعدها با پوسیدگی پایه ها میشود دندان سه و شش را ایمپلنت کرد و از همین بریج اگر سالم مانده بود استفاده کرد یا در صورت ایمپلنت حتما باید روکش و بریج جدید قالبگیری کرد؟ اگر یک دندان تکی روکش زیر کونیوم دارئ و بعدها دندان بپوسد ولی روکش سالم باشد در صورتیی که دندان پوسیده ایمپلنت شود میشود از همان روکش قدیمی اگر سالم باشد استفاده کرد؟ و اخرین سوال میشود برای یک بریج سه واحدی یا چهار واحدی از یک پایه ایمپلنت و یک پایه دندان طبیعی استفاده کرد؟ مثلا بریج بین دندان سه تا پنج که سه و پنج پایه باشد و چهار خالی باشد مثلا سه را ایمپلنت کنیم و پنج از دندان طبیعی استفاده شود؟ یا نه بایذ هر دو پایه یا ایمپلنت باشد یا دندان؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • جعفر حشمتی گفت:

    سلامدکتر داوودیان با تشکر از توجه شما. اگر زمانی فضا لثه برای گذاشتن ایمپلنت کافی نباشد آیا می توان از مینی ایمپلنت استفاده کرد به طوری که کارکرد ایمپلنت را انجام دهد؟ (درواقع ریشه دندان مجاور (دندن شماره 2) کج شده است و جایی که میخواهم ایمپنت بزارم( دندان نیش) فضای کافی ندارد و به ریشه دندان دوم برخورد میکند و باید از ایمپلنت با ارتفاع کمتر مثل مینی ایمپلنت استفاده کرد مگر اینکه طرح درمانی دیگری را انجام دهم) امااااااا با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ام متوجه شده ام که مینی ایمپلنت بیشتر برای کارهای موقت حداکثر یک ساله هست و با ایمپلنت کلی متفاوت است.آیا این بحث درست است؟ از طرفی با پزشک معالجم به صورت حضوری مشورت کردم و گفت که مینی ایمپلنت دقیقا کار همان ایمپلنت را انجام میدهد و فقط قطر و ارتفاع کمتر دارد. حالا کاملا سردرگم هستم و نیمدونم که چکار کنم ممنون میشم که راهنماییم کنید. باتشکر از شما

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • علی جوادی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.مادر بنده حدود چهار ماه پیش یکی از دندان های فک بالایی را ایمپلنت کردند.کنار این دندان،دندانی با عفونت وجود داشت که در همان جلسه ایمپلنت کشیده شد و گویا این عفونت علی رغم خوردن قرص های انتی بیوتیک از بین نرفت و سبب شد دکتر متخصص ایمپلنت را خارج کند و دوباره یک ایمپلنت دیگر جایگزین کند.(تقریبا یک ماه پس از جراحی اول) الان با گذشت چهارماه همان ایمپلنت از لثه کمی خارج شده است .بدون هیچ گونه جراحی و خود ب خود سر ایمپلنت از لثه خارج شده (روی ایمپلنت با لثه پوشانده شده بود).این نشانه عدم پذیرش ایمپلنت است ؟؟ یعنی ممکن است دیگر نشود ایمپلنت کرد.ممنون از وقتی که گذاشتید

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،

      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • سمیه صفری گفت:

    با سلام دکترداوودیان براي دندان شكسته ام جراحي لثه و روكش لازمه يا ايمپلنت؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • سارا جعفری گفت:

    سلام دکترداوودیان دندان شماره ۶طبق نظر پزشک باید کشیده بشه .دندان بعدیش هم سال هاست کشیده شده و تحلیل رفته.ایا امکان ایمپلنت برای من وجود داره؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • حسین صفری گفت:

    باسلام دکترداوودیان عرض أدب واحترام مدت يك ماه است كه درد دندان انتهاي فك دارم به دكتر مراجعه كردم پس از گرفتن عكس از دندانهايم وبازديد آن توسط دكترايشان گفتند كه لثه ها تحليل رفته وبايد دندانهايتان راكامل بكشيم مجددا با ايمپلن دندانگذاري كنيم جدا از هزينه هاي بالا وترس از اين عمل نياز به همفكري باشما دارم لطفا مرا راهنمايي كنيد

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • میلاد محمدی گفت:

    با سلام دندان من از وسط شلسته و تا ته دو تکه شده دکتر خودم میگوید باید کشیده شود و ایمپلنت شود نظر شما چیست

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • سما سادات گفت:

    سلام دکتر خسته نباشید من مدت 7 ماه است که 4 پایه ایمپلنت و5 روکش دکتر در شهرستان برایم گذاشته یکی از پایه ها درد دارد فکر می کنم به لثه فشار می اورد در ضمن در فک پایین سمت راست است چند بار عکس گرفتم دکتر می گوید چیزی نیست ایا می شود روکش را باز کرد و دوباره چسباند نمی دانم ایمپلنت من مال کدام کشور است ایا این درد در یکی از پایه ها طبیعی است 3 پایه دیگر خوب است ومشکلی ندارد تورا به خدا راهنمایی کنید

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • رویا مظفری گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من دندان شماره یک راست فک بالایم را که روکش بوده است، قصد دارم ایمپلنت انجام دهم. عکس رادیولوژی کامل فک و عکس سی تی اسکن تراکم استخوان به پیوست می باشد. با توجه به اینکه هنگام کشیدن این دندان و ریشه آن و نبودش، از لحاظ تلفظ کلمات دچار مشکل می شوم، آیا امکان ایمپلنت فوری برایم وجود دارد و مراحل کار و زمان های مورد نیاز به چه صورت می باشد؟آیا تراکم استخوان فکم کافی است و یا نیاز به بازسازی و پودر استخوان دارد؟ریشه دندانم برای کشیدن نیاز به جراحی دارد؟اگر ایمپلنت فوری امکان پذیر نباشد، بعد از مرحله ی کشیدن، چه مدت زمان لازم است تا برای کاشت ایمپلنت؟و آیا امکان استفاده از پروتز متحرک در این زمان تا مرحله روکش وجود دارد؟و بعد از کشیدن ریشه دندان چه مدت زمان نیاز است تا بتوان از پروتز متحرک یا موقت استفاده کرد با توجه به اینکه در تلفظ لغات دچار مشکل می شوم.آیا امکان تقسیط هم وجود دارد؟ با تشکر فراوان

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • امیر مومنی گفت:

    با سلام دکترداوودیان بنده دو واحد ایمپلنت در کلینیکی انجام دادم وقتی برای عمل ئوم یا فیلدینگ رفتم پزشک به دستیارش گفت این با بقیه فرق داره و درخواست فیلدینگ ارگون کرد میخواستم ببینم چه فرقی داره و ایا ایمپلنت خوبی هست؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • سارا گفت:

    سلام. من چند روزه که ایمپلنت کاشتم در فک بالام, و گفتن بعد از ۳ ماه که جوش خورد وصلش میکنیم. من میخواستم بدونم اگه قبل وصل کردن بیلیچینگ کنم تا دندانهایم سفید شود و مطابق آن رنگش ایمپلنتم را انتخاب کنم کار خوبیه؟ بعدا با تغیر رنگ دوباره دنداهایم چکار کنم یعنی باز بیلیچینگ کنم؟ یا نمیخواد و اینکه قالبی که برای بیلیچینگ میگیرند با قالب دندانم بعد ایمپلنت چه تفاوتی دارد , ایا باز قالب میخواد که بخواهم سفید نگهش دارم با تشکر

    • باسلام،
      بلیچینگ دندان باید قبل از ایمپلنت انجام شود و پس از انتخاب رنگ باید نوع و رنگ ایمپلنت مشخص شود. موضوعی که باید در نظر گرفته شود این است که بلیچینگ پس از 6 ماه به رنگ اولیه خود باز میگردد و دندان ایمپلنت شده رنگ روشن تری دارد. لذا باید پس از بازه 6 ماهه نیز دندان‌ها دوباره بلیچینگ شوند.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • زهرا باقری گفت:

    آیاجراح و دنداپزشک که روی تابلو نزده کار ایمپلنت میکند میتواند کار ایمپلنت کند ?

  • علی خشنود گفت:

    سلام وقت بخیر یک سوال و مشاوره میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من یک سال پیش دندان ششمم رو جراحی کردم تقریبا یک سال بعدش جهت ایمپلنت اقدام کردم اما در کمال تعجب دکتر گفتن ریشه ش مونده و باید هم زمان جراحی و کاشت(فرش ساکت)انجام بدن که انجام شد!! اما الان بعد از چهار ماه که برای قالب گیری رفتم و عکس سه بعدی گرفتم متاسفانه ریشه همچنان هستش!!! و این اصلا برام قابل هضم نیست که برای بار سوم بخوام جراحی کنم!!!! میخواستم نظر و راهنمای شمارو در این مورد بدونم… و البته رفتار خودخواهانه دکتر هم یک طرف مساله س!!!سپاسگزارم

  • sasan amiri گفت:

    با سلام و احترام. بنده حدود ۳۵ روز قبل همزما ن پیوند استخوان و ایمپلنت انجام دادم. الان متوجه شدم یه گوشت اضافه به اندازه بیشتر از نیم سانتی متر در لثه ام درست روی ایمپلنت کار گذاشته شده ایجاد شده (مثل قله آتشفشان از داخل لثه ام بیرون زده). به علت شرایط شغلیم فعلا تا ۲ هفته دسترسی به هیچ پزشکی رو ندارم. خیلی نگرانم، ممنونم اگر راهنماییم کنین که این گوشت اضافه چرا بوجود اومده و از بین میره یا باید درمان بشه؟ خیلی ممنون

  • اکرم میرزاده گفت:

    درود بر شما جناب دکتر. من حدود سه هفته است که ایمپلنت برای سه عدد دندان آسیاب پایین سمت راست انجام دادم. فقط مشکلیدکه هست اینه که هنوز اثر بیحسی روی گوشه لب و لپ پایین صورتم که بیشتر از داخل میباشد باقی مانده است. میخواستم از خدمت شما سوال کنم آیا این برطرف میشود و یا باید به دکتر مجدد نشان دهم. با سپاس از پاسخ شما.

    • با سلام،
      در مواردی امکان بی حس شدن لب ها پس از انجام ایمپلنت دندان وجود دارد. بی حسی لب نیز به دلیل تحت فشار بودن عصب فکی است که ایمپلنت به آن نزدیک شده است. در مواردی بی حسی لب میتواند حدود 2 ماه تا یک سال طول بکشد و اگر پس از یک سال حس لب‌ها برنگردند متاسفانه احتمال برگشت حس کمتر شده و شاید بی حسی دائمی شود. لذا در اولین فرصت به متخصص ایمپلنت مراجعه کنید.
      با سپاس،

  • رومینا رضایی گفت:

    سلام من ۲تا ازدندونامو ایمپلنت کردم ولی روکششون تندتند میفته متخصص روکش بهم گفته طبیعیه. چون نیروی زیادی بهشون میاد ?

    • سلام
      در ابتدا برای چسباندن روکش‌های ایمپلنت از چسب‌های موقتی استفاده می‌شود و افتادن روکش‌های ایمپلنت طبیعی است اما اگر افتادن روکش‌ها مکرر و پی در پی باشد باید به متخصص ایمپلنت مراجعه کنید تا چسب مواد (دائمی) را تعویض کنند و یا برای چسباندن روکش‌ها از پیچ استفاده کنند.
      با سپاس،

  • مینو تاج گفت:

    مینو تاج با سلام بنده یک واحد ایمپلنت zimmer 4.8 دندان شماره 6فک راست بالا مولر دارم. در حال حاضر دکتر بنده تصمیم برای انتخاب. روکش با روش screwretain. و یا سمان شونده را به من واگذار کردند. با توجه به اینکه دندان خالی حدود یک سانتیمتر است و حرکات فک من نسبتا قوی است و دندان قروچه شبانه و نایت گارد نیز دارم. کدام نوع برای من مناسب تر است

    • با سلام،
      انجام ایمپلنت برای دندانی که قروچه است راه درمان مطلوبی نیست و پس از مدتی دندان ایمپلنت شده میشکند. نوع ایمپلنت نیز تاثیری در این تشخیص ندارد. لذا اول باید دندان قروچه درمان شود و پس از آن اقدام به انجام ایمپلنت کرد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • مریم خانی گفت:

    با سلام بنده چند سال پیش دندان شماره هفتم را کشیدم است میتوانم با روکش دندان ششم دندان هفت هم جبران کنم?

    • با سلام،
      بله این درمان امکان پذیر است به شرط آن‌که دندان‌های 6 و 8 شما سالم باشند. البته بهترین روش درمان برای بی دندانی، ایمپلنت است. استفاده از روکش تنها موجب زیبایی دندان‌های شما می‌شود و به مرور زمان در بلعیدن به مشکل خواهید خورد. به همین دلیل دندانپزشکان متخصص روش ایمپلنت را توصیه می‌کنند.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • علیرضا فتحی گفت:

    باسلام و خسته نباشید. من روز سه شنبه در فک بالا دندانهای یک سمت راست و دو سمت چپ رو ایمپلنت کردم. چهار ماه قبل هم پیوند استخوان برام انجام شد و از استخوان چانه ام به فک بالا پیوند شد چون شش ماه قبل از اون پیوند پودر استخوان انجام شده بود اما جواب نداد. پزشکم عکس رادیولوژی رو که دیدن گفتن استخوان خوب و کافی تشکیل شده و برای ایمپلنت هیچ مشکلی نیست. بعد از جراحی تا الان هیچ مشکلی نداشتم تا چند ساعت پیش موقع شام خوردن زبانم به سقف دهانم در سمت دندان شماره 2 سمت چپ خورد و یه حالت خاصی ایجاد شد، درد نبود ولی یه حالتی بود که انگار اون قسمت که زبانم خورده بود خالیه و حس کردم یه چیزی تکان خورد. پایه ایمپلنت من زیر لثه است و اصلا معلوم نیست. میخواستم بدونم ایا اینکه زبانم خورده به سقف دهانم فشار غیرعادی به ایمپلنتم وارد شده؟ و اینکه این حالت نشانه پس زدن ایمپلنته یا از عوارض عادی جراحی هست؟ با توجه به اینکه استخوان کافی داشتم و به کار پزشکم هم اعتماد دارم و مطمئنم مشکل از جراحی ایشون نیست. پیشاپیش از پاسخگوییتون سپاسگزارم

    • با سلام،
      اگر دندان ایمپلنت شده شما لق یا کج شده باشد به دلیل ضربه زبان به دندان نیست. نیاز به تشیص عمیق تری است.
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • elahe گفت:

    با سلام و ادب احتراما در خصوص دندان شماره شش سمت چپ خود نيازمند به راهنمايي شما هستم: با مراجعه به دکتر سه روش پيشنهاد شد: 1- دندان را کشيده و ايمپلنت (که البته من مخالف ايمپلنت هستم) 2- کشيدن دندان، انجام پودر استخوان و گذاشتن روکش به صورت بريج 3- نگهداري دندان با کوتاه کردن ريشه و انجام روکش به روش بريج حال در خصوص روش 2 و 3 ميخواهم راهنمايي ام کنيد اگر نظري ديگر نيز داريد در اين مورد راهنمايي کنيد. و با توجه به اينکه روکش بريج در انتهاي سري دندانها است اين روش روش ماندگار و داراي طول عمر هست جواب مي دهد يا خير؟؟؟؟ ممنون ميشم در اين خصوص من را راهنمايي نماييد

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • سعید نظری گفت:

    سلام وقتتون بخیر. ۱۱ ایمپلنت موفق فک پایین دارم که زمان اتصال اباتمنت و روکشهای زیرکونیا میباشد ایا روکشهای متصل بهم بهتر عمل میکنند برایم و یا مستقل. خیلی ممنون میشم .

    • با سلام،
      انتخاب نوع روکش دندان (متصل یا مستقل) بستگی به تشخیص متخصص ایمپلنت دارد چراکه اگر دندان‌های شما نیاز به پیوند استخوان داشته باشد بهتر است که از روکش‌های متصل بهم استفاده شود. اما در شرایطی استفاده از روکش‌های متصل بهم به هیچ وجه توصیه نمی‌شود لذا همه چیز بستگی به شرایط دهان و دندان و البته تشخیص متخصص ایمپلنت دارد.
      با سپاس،

  • لیلا داودی نژاد گفت:

    سلام. ببخشید . من تقریبا همه دندان های آسیابم دچار پوسیدگیه . دوبار پر کردم اما روکش نکردم. الان چنتاشون مجددا خالی شده و حتی دیواره ای هم نداره فقط ریشه دندان باقیه . امکان پر کردن مجدد و روکش هست یا باید با ایمپلنت جایگزینشون کرد؟

    • با سلام، دندان شما نیازمند بررسی عمیق تری است. اگر پوسیدگی دندان نزدیک به ریشه دندان باشد و ریشه دندان نیز سالم باشد میتوان دندان را با مواد کامپوزیتی ترمیم و سپس روکش کرد. لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • علی درخشان گفت:

    بادرودمن حدودچهارروزپیش جراحی کاشت دندان سمت چپ پایین یاایمپلنت انجام دادم که متاسفانه ازانروزتاکنون درد بسیارشدیدی رادارم انقدرکه ازشدت درد گوش سمت چپم نیزدردمیگیردو علاوه برمصرف انتی بیوتیک مجبوربه مصرف ژلوفن ۴۰۰ برای تسکین درددارم باتوجه باینکه قبلانیزایمپلنت انجام داده ام این میزان دردومدت زمان ان برام عجیب وسوال برانگیزشده خواهش میکنم درخصوص تین موضوع وهمینطورحداکثرزمان کاهش درد راهنمایی بفرماییدلازم بذکراست این قسمت بنابه دلایلی که وقت گیراست برای بارچهارم وبه دلیل لق شدن ایمپلنت قبلی مجددا جراحی وایمپلنت انجام شده است ووقتی ازدکترخواستم که اگه مشکل تحلیل استخوانه لطفاابتدا بصورت رفع مشکل پیش امده وجهت جلوگیری ازمشکل مجدد ان قسمت راپیونداستخوان بزنندسپس ایمپلنت کارشودکه ایشان درپاسخ گفتندتراکم استخوان دراین قسمت اجازه پیوندرانمی دهدواین اخرین راهه براهمین ازشماخواهش میکنم راهنمایی بفرماییداگه مجدداین موضوع نکرارشدو ایمپلنت لق شد باتوجه باینکه این مدت هم ازنظروقت هم دردشدید وعوارض نداشتن دندان بهترین گزینه نهایی چی میتونه باشه ممنون ازشما

    • با سلام،
      درد دندان بعد از انجام ایمپلنت تا 2 هفته اول طبیعی است. اگر درد دندان شما تشدید شد و ادامه داشت حتما باید به متخصص ایمپلنت مراجعه کنید. درد بیش از حد دندان بعد از ایمپلنت میتواند دلایل مختلفی چون آسیب رسیدن به عصب، آسیب به استخوان و یا عفونت و بیماری‌های لثه را داشته باشد.
      با سپاس،

  • زینا ستاری گفت:

    سلام پدر من چندین سال پیش وقتی کمتر از 50 سال سن داشت با مشاوره ی غلط تمام دندان های فک بالا و دندان های عقب فک پایینش را کشید و دندان مصنوعی گذاشت. حالا بعد از چند سال دنبال راه کاری هستیم که دندان ها به صورت دایمی داخل دهانش باشد. ایمپلنت تنها راه است؟ اصلا ایمپلنت روی لثه ای که ده سال دندان نداشته جواب می دهد؟ روش ساده تری برای همچین افرادی هست یا خیر؟ با تشکر

    • با سلام،
      سوال شما تخصصی و به بررسی عمیق نیاز دارد. اگر تمامی دندان‌ها کشیده شده باشند و دندان‌های باقی مانده سالم نباشند، ایمپلنت، دندان مصنوعی و اور دنچر تنها راه‌های درمانی هستند که برای جبران بی دندانی استفاده می‌شوند. همچنین برای انجام ایمپلنت باید بافت لثه‌ها و استخوان فک بررسی شوند که ایا قابلیت نگهداری ایمپلنت را دارند یا خیر؟ لذا باید برای بررسی دقیق تر به متخصص ایمپلنت مراجعه کنید.

  • zahra گفت:

    سلاممن دندان 4 فک بالا سمت چپ رو حدود پانزده سال پیش کشیدم و دندان شماره 6 حرکت کرده( دندان های 5 رو در فک بالا ندارم) و با ترمیمی که انجام دادم چند سال پیش الان به طور کامل به دندون 3 چسبیده ولی موقع خندیدن کاملا جاش خالی دیده می شه هم عقبه هم پایین تره هیچ راهی نیست برای اینکه ظاهر دندون و فرم دندون به هر روشی حتی کشیدن و گذاشتن ایمپلنت دندان 4خوب بشه ظاهرش و طبیعی بشه؟

    • با سلام،
      لطفا پرسش خود را همراه عکس‌هایی از دندان‌ها و صورت‌تان ترجیحا همراه رادیوگرافی‌های دندانی،فکی برای ما واتساپ کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق‌تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • zynb bagheri گفت:

    سلام آقای دکتر من پارسال دندان شماره ۶ پایین رو عصب کشیو پر کردم (توی بارداری خورد شده بود). بعد از شش ماه مجدا درد خیلی بدی گرفت. که عکس گرفتم و مشخص شد که به شدت عفونیه و ریشه اون هم ترک برداشته بود. خلاصه کشیدم. الان بعد از سه روز خیلی جای کشیدنش درد میکنه. طبیعیه؟ سوزش داره به نظر شما میشه واسه این یکی دندون، پروتز متحرک گذاشت؟ معایب خاصی داره؟. اصلا نمیتونم درد ایمپلنت رو تحمل کنم.. چون خیلی درد کشیدم سر این دندون. میترسم بدنم به ایمپلنت هم جواب نده

    • با سلام،
      اگر دندان‌‌های مجاور دندان کشیده شده، سالم باشند و شرایط لازمه را دارا باشند می‌توان از پزوتز متحرک دندان استفاده کرد. البته دندان‌های شما نیاز به بررسی عمیق تری دارد. در نظر داشته باشید که استفاده از پروتز متحرک امکان دارد جویدن و خوردن غذا را برای شما سخت کند و در طولانی مدت به آن عادت کنید.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • ali miri گفت:

    برای ایمپلنت کامل فگ بالا اقدام کردم دندان نیش تا نیش پوسیده هنوز کشیده نشده. بقیه دندان ها کشیده شده و تقریبا 5 ماه پیش هر دو طرف جراحی سینوس لیفت انجام شده. پزشک معالج گفت برای جوش خوردن پودر استخوان 6 ماه لازم است 6 ماه هم برای جوش خوردن پایه ها . اما در عرض 1 ماه 3 دندان جلو نیز از دست داده ام که دیگه نمیتوانم 6 ماه بدون دندان جلو منتظر باشم. سریعترین نوع ایمپلنت برای دندان های جلو از دست رفته برای من چیست؟

    • با سلام،
      ایمپلنت یک روزه سریع ترین و بهترین روش جبران مشکل بی دندانی است که در عرض یک روز و کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود. البته باید نظر داشت که بافت لثه و استخوان فک باید شرایط لازمه را دارا باشند تا ایمپلنت فوری انجام گیرد.
      با سپاس،
      مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت
      راه‌های ارتباط با کلینیک سیمادنت:
      کلینیک سیمادنت شریعتی : ۲۶۷۱۰۷۶۰
      کلینیک سیمادنت ستارخان : ۶۶۵۲۰۹۸۰
      شماره موبایل واتساپ مطب : 09371357373

  • کوروش گفت:

    سلام من ۴۱سالمه و کل دندانهایم را از دست دادم کسانی که بیماری هپاتیت سی دارند میتوانند ایمپلند کنند ممنون میشم پاسخ دهید

    • با سلام،
      شرایط حال حاضر شما و شدت بیماری بسیار تعیین کننده در انجام جراحی ایمپلنت است. اگر ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت با در نظر گرفتن تمام ملاحظات انجام شود، مشکلی در پروسه درمان نخواهید داشت و جراحی با موفقیت انجام خواهد شد.
      با سپاس،

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیما دنت
    مشاوره آنلاین
    سیمادنت
    تماس با ما
    سیمادنت
    تماس با ما
    سیمادنت
    دریافت نوبت