لمینت دندان خرگوشی

لمینت دندان خرگوشی

لمینت دندان خرگوشی

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شود دندان‌های ما کج شده یا دچار مشکلاتی شوند، اتفاقی که علت اصلی آن بخاطر گذر زمان، شکستگی و پوسیدگی دندان است. این مشکلات دندانی چند عیب بسیار بزرگ دارند. در آغاز باعث می‌شود که ظاهر شما به کل دچار تغییر شود و همچنین مشکلات زیادی را در خورد و خوراک شما ایجاد می‌کند که در نهایت نتیجه‌ای ندارد جز اینکه شما نیازمند انجام مراحل درمانی برای بهبود آن باشید. اما چگونه این مشکلات را حل کنیم؟ لمینت چیست؟ هزینه لمینت چقدر است؟ کدام متخصص لمینت دندان بهترین لیمنت را انجام می‌دهد و همچنین چطور از بهترین متخصص لمینت دندان در تهران وقت بگیریم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما به صورت کاملاً مختصر و مفید پاسخ دهیم.

همچنین اگر که به انجام انواع عمل‌های صورت و دهان مانند لمینت دندان خرگوشی علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما یا ارتباط گیری با پشتیبانی درباره‌ی مواردی مثل متخصص لمینت دندان در تهران، قیمت لمینت دندان، متخصص لمینت دندان و لمینت پرس و جو کنید و اگر مایل بودید اقدام به انجام عمل کنید.

شکل دندان‌های خرگوشی چگونه است؟

زمانی به فرد دندان خرگوشی یا Buck Teeth می‌گویند که مکان قرارگیری دندان‌های بالایی برخلاف دندان‌های پایینی باشند. این تغییر اندازه و شکل شامل تغییر جهت قرار گیری هم می‌شود که در گذر زمان باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. این نوع از افراد اغلب بخاطر شکل ظاهری بد دندان خود دارای اعتماد بنفس پایینی هستند که حتماً باید برای رفع این مشکل اقدام کنند. بعضاً علت خرگوشی شدن دندان را برخی رفتار ها در بچگی می‌دانند، رفتار‌هایی مثل مکیدن زیاد اسباب‌بازی‌ها و انگشتان یا استفاده زیاد از پستانک. البته عوامل زیادی برای رخ داد این اتفاق وجود دارد که حتی می‌تواند از لحاظ وراثتی مشکلی وجود داشته باشد. همچنین اگر که به انجام انواع عمل‌های صورت و دهان مثل لمینت علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما یا ارتباط گیری با پشتیبانی اقدام به این کار کنید.

دندان های خرگوشی

تعداد زیادی از افراد از دندان‌ها و لبخند خود به دلایلی رضایت ندارد، دلایلی که بیشتر بخاطر خرگوشی بودن دندان آن‌ها می‌باشد. در ایام گذشته برای این مشکل راه حل معینی وجود نداشت اما امروزه با انجام عمل‌های زیبایی مختلفی می‌توان این مشکل را مرتفع کرد. امروزه برای اصلاح زیبایی لبخند از تکنیک های دندانپزشکی مختلفی مانند بلیچینگ، سفید کردن دندان‌، کامپوزیت و لمینت دندان، ارتودنسی و روش‌های دیگر استفاده می‌شود. معمولاً در چنین مبحثی که کار بر روی صورت شما می‌باشد بخاطر در معرض دید بودن نیازمند این هستید که بهترین متخصصان را انتخاب کنید.

 

لمینت دندان خرگوشی2

چطور مشکل دندان های خرگوشی را حل کنیم؟

برای انجام لمینت دندان روش‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام مزیت و عیب‌های بخصوصی دارند. در تیم مجرب سیمادنت می‌توانید به راحتی به انجام انواع عمل‌ها بپردازید. در این بخش به توضیح مراحل انجام لمینت می‌پردازیم:

  • در مرحله‌ی اول تمامی ساختار فک شما توسط دندانپزشک متخصص بررسی می‌شود و بر این اساس دندانپزشک خوب ایده‌ای برای نحوه‌ی پیشروی لمینت طرح می‌کند، ایده‌ای که در آینده دچار تغییرات می‌شود.
  • در بخش بعدی شاهد این هستیم که دندانپزشک از شکل دندان‌های شما قالبی می‌گیرد تا از روکش‌های سفارشی ساخته شده برای شما استفاده کند. در همان هنگامی که دندانپزشک فک شما را معاینه می‌کند، همزمان به تغییر شکل دندان شما می‌پردازد تا بتواند برای قرار دادن روکش‌های ساخته شده فضایی ایجاد کند. نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که ونیر‌ها پوسته‌های نازک سفارشی هستند که از شکل، اندازه و رنگ دندان‌های طبیعی شما تقلید می‌کنند.

همچنین باید در ذهن داشته باشید تا زمانی که روکش‌های دائمی ساخته نشده‌اند، دندانپزشک پوسته‌ی موقتی را در دهان شما قرار می‌دهد تا بررسی کند که آیا دندان های شما کاملاً مناسب است یا خیر.

  • همچنین در تمامی مراحل اینکار سطح دندان‌های شما صیقل داده می‌شود تا به محکمی با پوسته یا روکش به هم وصل شود.
  • وقتی که به درستی و فکر شده لمینت دندان دائمی روی دندان شما قرار گیرد، دندانپزشک الگوی نیش را ارزیابی می‌کند و در صورت لزوم تعدیل جزئی انجام می دهد.

ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از موارد گفته شده استفاده کنید و برایتان مفید بوده باشه. همچنین اگر که به انجام انواع عمل‌های صورت و دهان مثل لمینت علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به صفحه تعیین وقت اقدام به تعیین نوبت اینترنتی نمایید یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام به ارتباط گیری با پشتیبانی درباره‌ی مواردی مثل متخصص لمینت دندان در تهران، هزینه لمینت دندان، متخصص لمینت دندان و لمینت پرس و جو کنید و اگر مایل بودید اقدام به انجام عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت