بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص دندانپزشک زیبایی

بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص دندانپزشک زیبایی

بهترین دندانپزشک زیبایی

عناوین

هنگامی که سخن از لبخند زیبا به میان می‌آید، اولین مفهومی که در ذهن همگان نقش می‌بندد داشتن دندان‌هایی سفید و مرتب است. بی شک داشتن دندان‌های زیبا و در نتیجه آن نقش بستن لبخندی دلنشین سبب بالا رفتن اعتماد به نفس افراد و در نتیجه ارتباط موثرتر اجتماعی خواهد شد. شاید در گذشته زمانی که صحبت از دندانپزشکی به میان می‌آمد بیشتر مباحث درمانی مطرح بود اما امروزه و با پیشرفت علم پزشکی و روش‌های اصلاح طرح لبخند، نام دندانپزشکی زیبایی و متخصص دندانپزشک زیبایی بیش از پیش برای همه افراد جامعه آشنا است. دندانپزشک زیبایی تمام نواقص دندان‌ها را برطرف می‌کند و نهایتا اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.


متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی کیست؟

اگر شما از نظر سلامت دهان و دندان از وضعیت خوبی برخوردار هستید و دندان‌های نسبتا سالمی دارید، اما به دنبال زیباتر کردن دندان‌ها و در نتیجه داشتن لبخندی زیباتر هستید بهترین راه مراجعه به دندانپزشک زیبایی و ترمیمی است. این تخصص به صورت کوتاه‌تر با اصطلاح دندانپزشک زیبایی در بین افراد جامعه به کار برده می‌شود. شاید دندان‌های زردی دارید و می‌خواهید رنگ دندان‌هایتان سفیدتر و براق‌تر شود؛ شاید بین دندان‌هایتان فاصله افتاده و لبخندتان را نازیبا کرده است؛ حتی شاید دندان‌های کوتاه و بلندی دارید و برای زیباتر خندیدن باید آن‌ها را اصلاح کنید؛ در همه این مشکلات هنر متخصص ترمیمی و زیبایی دندان می‌تواند بهترین راه‌ حل بوده و شما را به هدف خود برساند.

تفاوت متخصص دندانپزشک زیبایی و دندانپزشک عمومی

متخصص دندانپزشکی زیبایی نیز همانند سایر تخصص‌های این حوزه در ابتدا دوره دندانپزشکی عمومی را گذرانده است. در واقع دندانپزشک عمومی بیماری‌ها و مسائل مرتبط با بهداشت دهان و دندان همانند جرم‌گیری، پر کردن، کشیدن و عصب کشی دندان را انجام می‌دهد. متخصص دندانپزشک زیبایی و ترمیمی نیز می‌تواند تمامی این درمان‌ها را انجام دهد ولی تخصص و توجه بیشتری بر روی جنبه زیبایی دندان‌ها و در واقع اصلاح طرح لبخند فرد دارد.

دندانپزشک عمومی
دندانپزشک زیبایی

خدمات دندانپزشک متخصص زیبایی چیست؟

تلفیق خلاقیت و هنر، لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد!

احتمالا دیگر در ذهنتان دندانپزشک ترمیمی و زیبایی معادل با اصلاح طرح لبخند شده است! در واقع هدف نهایی در دندانپزشکی زیبایی رسیدن به لبخندی زیبا و دلنشین است. در واقع زمانی که شما به یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی مراجعه می‌کنید در ابتدا لازم است وضعیت دندان‌های شما به دقت معاینه شود تا از نبود بیماری اطمینان حاصل شود. حال تنها مسئله رسیدن به لبخند زیبا است که در این میان گاهی برخی از افراد تنها با انجام یکی از انواع خدمات زیبایی دندان به لبخند زیبای خود می‌رسند و برای برخی دیگر لازم است تا مجموعه‌ای از خدمات زیبایی انجام شود تا عیوب ظاهری دندان برطرف شود. در ادامه با بخشی از خدمات دندانپزشک زیبایی آشنا می‌شوید.

دریافت مستقیم نوبت برای مراجعه به متخصص دندانپزشک زیبایی در سیمادنت

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

سفید کردن دندان (بلیچینگ)

داشتن دندان‌های سفید اولین قدم در راه رسیدن به لبخند زیباست. مسلما دندان‌ها روزانه با مواد خوراکی رنگی در تماس بوده و در نتیجه به مرور تغییر رنگ می‌دهند. بلیچینگ یا همان سفید کردن دندان یکی از خدمات متخصص ترمیمی و زیبایی دندان است که تمام لکه‌های دندان را تنها در یک جلسه از بین می‌برد و با انجام مراقبت‌های بعدی می‌توان از داشتن دندان‌های سفید و زیبا لذت برد؛ البته نتیجه بلیچینگ همیشگی نبوده و در صورت تمایل بعد از گذشت مدتی می‌توان مجددا آن را تکرار کرد.


روکش دندان

روکش دندان کلاهکی است که مشابه تاج دندان بوده و برای برطرف کردن مشکلاتی مانند شکستگی دندان، پوسیدگی شدید دندان و همچنین جلوگیری از شکستگی دندان ضعیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با قرار دادن روکش دندان علاوه بر زیبایی دندان مشکلات جویدن نیز برطرف می‌شود. روکش‌های دندانی از جنس‌های مختلفی از جمله فلزی، رزینی (کامپوزیتی)، پرسلینی و سرامیکی ساخته می‌شود.


کامپوزیت ونیر

استفاده از کامپوزیت ونیر در امر زیبایی ظاهر دندان‌ها بسیار رایج شده است و برای برطرف کردن مشکلاتی از جمله شکستگی و لب پر شدن دندان، فواصل غیر طبیعی بین دندان‌ها علی الخصوص دندان‌های جلویی، ناهمواری و هم اندازه نبودن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت مهم کامپوزیت در امر زیبایی دندان‌ها در این است که می‌توان از آن‌ها در رنگ‌های بسیار نزدیک به دندان طبیعی استفاده کرد به نحوی که تمایزی بین دندان طبیعی فرد و روکش‌های کامپوزیت وجود نداشته باشد.

دکتر مجتبی جولهر

لمینت دندان

علاوه بر کامپوزیت، روشی دیگر با نام لمینت نیز وجود دارد که برای مشکلات ترک خورگی، ساییدگی، فاصله بین دندانی و نامتوازن بودن دندان‌ها از آن می‌توان بهره برد. تغییر رنگ در لمینت‌های سرامیکی بسیار کمتر از کامپوزیت‌های ونیر است. همنین نتیجه روکش لمینتی دندان‌ها ماندگار و دائمی خواهد بود.


ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌های جبران دندان‌ از دست رفت است. دندان‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بیماری، آسیب دیدگی، پوسیدگی و مسائلی از این دست از بین بروند. مطمئنا جای خالی یک یا چند دندان می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر روی زیبایی دندان‌ها داشته باشد که به همین خاطر لازم است به دنبال برطرف کردن این مشکل رفت. ایمپلنت دندان روشی موثر و ماندگار است که با قرار دادن یک پیچ در داخل استخوان محل دندان از دست رفته و سپس با قرار دادن پروتز دندان و بازسازی تاج دندان انجام می‌شود. یکی از مهمترین خدمات متخصص دندانپزشک زیبایی انجام ایمپلنت دندان است.

آخرین تعرفه و هزینه دندانپزشکی در سال 1400

بریج دندان

یکی از روش‌هایی که می‌تواند منجر به اصلاح طرح لبخند و زیبایی بیشتر دندان‌های شما شود از بین بردن فضای خالی دندان‌های از دست رفته است. بریج دندان روشی است که همانند ایمپلنت دندان می‌تواند این مشکل را برطرف کند. زمانی برای پر کردن فضای خالی دندان‌ از روش بریج استفاده می‌شود که در دو طرف آن دندان وجود داشته باشد تا بتوان از آن‌ها به عنوان پایه‌های پل استفاده کرده و فضای خالی را پر نمود.


لیفت لثه

در هنگام خندیدن اگر لثه دندان‌ها بیشتر از حدود 1 الی 2 میلیمتر دیده شود، اصطلاحا لبخند لثه‌ای شکل می‌گیرد و سبب ایجاد ظاهری نازیبا خواهد شد. یکی از انواع خدمات دندانپزشک ترمیمی و زیبایی اصلاح این حالت به کمک لیفت لثه است.

آخرین تعرفه و هزینه دندانپزشکی در سال 1400

ارتودنسی دندان

همانطور که قبل‌تر گفته شد، متخصص زیبایی دندان به بهبود ظاهر دندان‌ها و در نهایت زیباتر کردن لبخند فرد می‌پردازد. ارتودنسی دندان‌ها سبب مرتب شدن و از بین بردن نواقص دندان‌ها همانند کجی و نامرتبی و فاصله بین دندان‌ها شود. ارتودنسی انواع مختلفی از جمله ثابت، متحرک، نامرئی و… دارد که به تشخیص دندانپزشک متخصص ارتودنسی و با توجه به نوع نامرتبی دندانی فرد بهترین روش انتخاب می‌شود.

کاور دکتر مسعود داودیان

مراجعه به بهترین دندانپزشک زیبایی در شمال تهران

در صورتی که ساکن مناطق شمالی تهران همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و جهت انجام خدمات زیبایی دندان مانند سفید کردن دندان‌ها، لمینت و کامپوزیت دندان و… قصد مراجعه به یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی و بهترین دندانپزشکان زیبایی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به کلینیک دندانپزشکی سیمادنت مراجعه کنید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3، واحد 11

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک شریعتی سیمادنت

مراجعه به بهترین دندانپزشک زیبایی در غرب تهران

علاوه بر مناطق شمالی تهران، سیمادنت در غرب تهران نیز شعبه دیگری دارد و در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره حضوری و نیز انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی به شعبه ستارخان کلینیک سیمادنت مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک سیمادنت ستارخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت