عنوان پرسش :

سلام و عرض ادب احتراما دندانپزشک خانم بنده 7 ماه پیش در خلال عصب کشی در داخل دندان یک عدد پین کار گذاشته است.نیمی از دندان ایشان شکست.امروز که برای روکش به متخصص مراجعه نمودیم ایشان فرمودند که بهتر است که پین را با جراحی لثه و …دربیاوریم و متعاقبا پست ریختگی و سپس روکش انجام گیرد.سپس به دکتری که کار عصب کشی را انجام داده بود مراجعه کردیم و ایشان فرمودند که این کار فقط برای پول بیشتر است و احتیاجی به این کارها نیست و فقط روکش کفایت میکند. حال سوال بنده این است که کدام کار با توجه به وضعیت مالی نامناسب ضروری است؟ با تشکر فراوان

1396-05-03
سلام و عرض ادب
احتراما دندانپزشک خانم بنده 7 ماه پیش در خلال عصب کشی در داخل دندان یک عدد پین کار گذاشته است.نیمی از دندان ایشان شکست.امروز که برای روکش به متخصص مراجعه نمودیم ایشان فرمودند که بهتر است که پین را با جراحی لثه و …دربیاوریم و متعاقبا پست ریختگی و سپس روکش انجام گیرد.سپس به دکتری که کار عصب کشی را انجام داده بود مراجعه کردیم و ایشان فرمودند که این کار فقط برای پول بیشتر است و احتیاجی به این کارها نیست و فقط روکش کفایت میکند.
حال سوال بنده این است که کدام کار با توجه به وضعیت مالی نامناسب ضروری است؟
با تشکر فراوان
پاسخ دکتر :
سلام،
لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما تلگرام کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
با سپاس،
دکتر شیما نقوی،
جراح دندانپزشک در تهران
پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت