عنوان پرسش :

سلام خسته نباشید من دو دندان کنار هم نیاز به عصب کشی داشت بعد از از عصب کشی درد کمی داشت اما چند روز بعد که پر کردم تا سه چهار روز بعد درد شدید داشت ک مسکن استفاده میکردم و اصلا غذا با دندانهای سمت راست نمیخوردم الان حدود 10 روز میگذرد کمی نگران شدم درد خییلی کمی در ان دو دندان که عصب کشی و پر شده احساس میکنم. خیلی درد کم است فقط وقتی دندانهایم روی هم قرار میدهم درد میگیرد.آیا نیاز است دوباره به دندان پزشکی مراجعه کنم یا طبیعی است؟

1395-11-04
سلام خسته نباشید
من دو دندان کنار هم نیاز به عصب کشی داشت بعد از از عصب کشی درد کمی داشت اما چند روز بعد که پر کردم تا سه چهار روز بعد درد شدید داشت ک مسکن استفاده میکردم و اصلا غذا با دندانهای سمت راست نمیخوردم الان حدود 10 روز میگذرد کمی نگران شدم درد خییلی کمی در ان دو دندان که عصب کشی و پر شده احساس میکنم. خیلی درد کم است فقط وقتی دندانهایم روی هم قرار میدهم درد میگیرد.آیا نیاز است دوباره به دندان پزشکی مراجعه کنم یا طبیعی است؟
پاسخ دکتر :

سلام،

به طور کلی دندانی که روت کانال و ترمیم می گردد ممکن است تا مدتی (چند هفته) هنگام گذاشتن دندانها رویهم درد مختصری داشته باشد. این امر به تدریج مرتفع می گردد.

با سپاس،

دکتر شیما نقوی،

جراح دندانپزشک،

مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت