عنوان پرسش :

با سلام و خسته نباشید بنده دندان شماره 4 و 5 از فک بالا بریچ شده اند و به دندان شماره 6 چسبیده یعنی دندان شماره 6 کاملا سالم هست ولی تراش نخورده فقط بریچ به آن چسبیده موقع قالبگیری ارتودنسی کمی لق شده بطوری که وقتی با زبان یا دست به آن ضربه میزنم کمی تکان میخورد سوالم این است آیا میتوانم دوباره بریچ چسبانده شود اگر کاملا بر اثر غذا خوردن یا ضربه جدا بشه. در ضمن بنده یکبار به متخصص مراجعه کردم برای چسباندن مجددا ولی پزشک چند بار به آن ضربه زد ولی کنده نشد . ممکن است جدا بشه بعدا و اگر جدا بشه و کلا کنده بشه می شود مجددا ان را ترمیم و چسباند؟

1395-12-01
با سلام و خسته نباشید
بنده دندان شماره 4 و 5 از فک بالا بریچ شده اند و به دندان شماره 6 چسبیده یعنی دندان شماره 6 کاملا سالم هست ولی تراش نخورده فقط بریچ به آن چسبیده موقع قالبگیری ارتودنسی کمی لق شده بطوری که وقتی با زبان یا دست به آن ضربه میزنم کمی تکان میخورد سوالم این است آیا میتوانم دوباره بریچ چسبانده شود اگر کاملا بر اثر غذا خوردن یا ضربه جدا بشه. در ضمن بنده یکبار به متخصص مراجعه کردم برای چسباندن مجددا ولی پزشک چند بار به آن ضربه زد ولی کنده نشد . ممکن است جدا بشه بعدا و اگر جدا بشه و کلا کنده بشه می شود مجددا ان را ترمیم و چسباند؟
پاسخ دکتر :

سلام،

لطفا عکس هایی از ناحیه پروتز همراه رادیوگرافی پانورامیک جدیدتان برای ما تلگرام کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.

با سپاس،

دکتر سامان فلاحی،

متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی،

مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت