عنوان پرسش :

با سلام. بنده یکی از دندان های آسیای کوچکم را برای ترمیم پیش دندانپرشک بردم. دندان رو سوراخ کردند و گفتند نیاز به عصب کشی دارد. و پانسمانش کردند. من بعلت هزینه ی عصب کشی نتونستم اینکار رو انجام بدم. از آن موقع نزدیک یک هفته است که دندانم روزها بشدت درد میکند و شب ها فقط نبض میزند و دردی ندارد. میخواستم بدانم من چطور میتوانم تا مدتی این درد را رفع کنم تا بعدا آن را عصب کشی کنم. از دارو هایی مثل ژلوفن و استامینوفون استفاده کردم اما متاسفانه جواب نداد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

1396-02-03
با سلام. بنده یکی از دندان های آسیای کوچکم را برای ترمیم پیش دندانپرشک بردم. دندان رو سوراخ کردند و گفتند نیاز به عصب کشی دارد. و پانسمانش کردند. من بعلت هزینه ی عصب کشی نتونستم اینکار رو انجام بدم. از آن موقع نزدیک یک هفته است که دندانم روزها بشدت درد میکند و شب ها فقط نبض میزند و دردی ندارد.
میخواستم بدانم من چطور میتوانم تا مدتی این درد را رفع کنم تا بعدا آن را عصب کشی کنم. از دارو هایی مثل ژلوفن و استامینوفون استفاده کردم اما متاسفانه جواب نداد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ دکتر :
سلام،
لطفا پرسش خود را همراه عکس هایی از دندانها و صورت تان ترجیحا همراه رادیوگرافی های دندانی،فکی برای ما تلگرام کنید تا در اسرع وقت جهت راهنمایی دقیق تر شما پیرامون تشخیص و طرح درمان مناسب اقدام گردد.
با سپاس،
دکتر مسعود داوودیان
پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت