عنوان پرسش :

با سلام من چند روز پیش متوجه برآمدگی در صورتم شدم و به دندان پزشک مراجعه کردم و ایشان گفتن عفونت از دندان شماره پنجمت است. که یک سوراخ در دنددنم ایجاد کردن و چند روزه بعد که رفتم پرش کردن بعد از دو روز یک طرفه صورتم باد کرد و پیش متخصص دیگه ای رفتم ایشون بالای دهنم را یک برش زدن که عفونت ها بیان بیرون و قرص چرک خشک کن برام نوشتن برای درمان ریشه هم عصب کشی انجام دادن و وقت جدید دادن من از ایشون پررسیم که خووب میشه دندونم و گفتن من هیچ تضمینی ندارم. ممکنه خوب نشه چون عفونتش زیاده و مجبور بشم بکشم. الان برآمدگی روی صورتم تقریبا خوب شده و آبسه هم از بین رفته یک جلسه دیگه هم وقت عصب کشی دارم. می خوام بدونم چند درصد احتماله کشیدن وجود داره؟ من آلمان هستم الان و نمی دونم می تونم وسطه کار ایشون برم پیش متخصص ریشه؟ یا اعتماد کنم به ایشون چون واقعا درمانده شدم. و اینکه ااگه عصب کشی ایشون خوب نباشه و جواب نده موقع برگشتم به ایران حدوده یک ماهه دیکه امکانه عصب کشی مججد وجود داره؟

1395-11-08
با سلام
من چند روز پیش متوجه برآمدگی در صورتم شدم و به دندان پزشک مراجعه کردم و ایشان گفتن عفونت از دندان شماره پنجمت است. که یک سوراخ در دنددنم ایجاد کردن و چند روزه بعد که رفتم پرش کردن بعد از دو روز یک طرفه صورتم باد کرد و پیش متخصص دیگه ای رفتم ایشون بالای دهنم را یک برش زدن که عفونت ها بیان بیرون و قرص چرک خشک کن برام نوشتن برای درمان ریشه هم عصب کشی انجام دادن و وقت جدید دادن
من از ایشون پررسیم که خووب میشه دندونم و گفتن من هیچ تضمینی ندارم. ممکنه خوب نشه چون عفونتش زیاده و مجبور بشم بکشم.
الان برآمدگی روی صورتم تقریبا  خوب شده و آبسه هم از بین رفته یک جلسه دیگه هم وقت عصب کشی دارم. می خوام بدونم چند درصد احتماله کشیدن وجود داره؟
من آلمان هستم الان و نمی دونم می تونم وسطه کار ایشون برم پیش متخصص ریشه؟ یا اعتماد کنم به ایشون چون واقعا درمانده شدم. و  اینکه ااگه عصب کشی ایشون خوب نباشه و جواب نده موقع برگشتم به ایران حدوده یک ماهه دیکه امکانه عصب کشی مججد وجود داره؟
پاسخ دکتر :

سلام،

با توجه به شرایطی که توضیح دادید بهتر است روت کانال شما نزد یک متخصص درمان ریشه صورت گیرد تا نسبت به نتیجه درمان در این شرایط اطمینان بیشتری داشته باشید.

با سپاس،

دکتر مسعود داوودیان،

متخصص ارتودنسی دندان و فک در تهران،

مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت