عنوان پرسش :

باسلام.حدود 3سال و نیم پیش دندانی را عصب کشی کردم بماند که در مرحله آخر که عکس نهایی گرفته میشه عصب های دندان بطور کامل از بین نرفته بود و دندانپزشک مجدد بدون بی حسی اقدام به از بین برده عصب جا مانده کرد(با درد فراوان)بعد از آن لثه بالایی دندانم دایم آفت میزد و ایشان گفتند با آب نمک ماساژ دهید ولی بعد از چند سال تقریبا هر هفته این آفت ایجاد و خود به خود از بین میره ولی زمانی که چند روز آفت طولانی روی لثه ام باقی می ماند دندادن های اون سمت دهانم درد میگیره.آیا این موضوع می تواند خطرناک باشه یا با دهان شویه و نمک شستشو بدم کافیه؟

1400-06-01
آفت دهان و درمان آن
پاسخ دکتر :

سلام

آفت­ دهانی بدون درمان از بین خواهند رفت و عموماً نشانه مشکل مهمی نیستند. اگر زخم­‌ها بیش از 3 هفته طول بکشند، فرد دچار مشکل بلع و یا بیماری شود، و در برخی موارد، آفت­‌های دهان می‌­توانند نشانه یک شرایط جدی مانند بیماری‌­های دستگاه گوارش باشند. که باید با به دکتر مراجعه کند

لطفا به متخصص لثه مراجعه کنید. و عکس از دهان و دندان خود گرفته به تلگرام ارسال نمایید. تا با مشاهده عکس ها بتوانیم راهنمایی و اقدامات لازم انجام شود. جهت بدست اوردن اطلاعات مقاله ی آفت دهان و زبان سیمادنت را بخوانید.

با سپاس

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت