عنوان پرسش :

سلام وقت بخیر جناب -بنده 29 ساله هستم و تقریبا 60 درصد دندانهایم پوسیدگی دارند که از دندان هایم عکس گرفته و از 3 دنداپزشک مشاوره گرفتم و فقط اینو میگن که دندانهای پوسید شده شما رو باید کشید و ایپملنت کرد ….. -.خیلی ببخشید اینو یه بچه 12 ساله هم میدونه به نظرتون چیکار کنم؟ دندانپزشکها یه جوری خشک و سرد بخورد میکنن موندم چطوری ازشون مشاوره مفید بگیرم تا دندانهام احیا بشه ؟ مشکلات دندانهای من :  عفونت لثه و خونریزی ان  زردی دندانها  کجی دندانهای فک بالا  پوسیدگی دندانها  فاصله دندانهای جلویی از هم و…2- دکتر یک مسواک برای جلوگیری از خونریزی لثه که بهترین برند باشه معرفی بفرمایید (مهم نیست قیمتش یا خارجی یا ایرانی بودنش ) فقط بهتر باشه ؟ 3- بهترین برند خمیردندان که از خونریزی لثه جلوگیری کنه –کیفیش خوب باشه و سفیده کننده باشه ؟(قیمت و خارجی و یا ایرانی بودنش برام مهم نیست) فقط خوب باشه ؟ معرفی بفرمایید – 4- هنگام مسواک زدن دندانهایم فلوراید خمیردندان زبانم رو میسوزنه برای جلوگیری از این کار چیکار کنم ؟ – 5- ایا درست هست که بعد مسواک زدن دهان خود را با اب غرغره کنیم تا کف خمیردندان از دهانم بره

1398-03-07
سلام وقت بخیر جناب
-بنده 29 ساله هستم و تقریبا 60 درصد دندانهایم پوسیدگی دارند که از دندان هایم  عکس گرفته و از  3 دنداپزشک مشاوره گرفتم  و فقط اینو میگن که دندانهای  پوسید شده شما  رو باید کشید و ایپملنت کرد …..
-.خیلی ببخشید اینو یه بچه 12 ساله هم میدونه به نظرتون چیکار کنم؟
دندانپزشکها یه جوری خشک و سرد بخورد میکنن موندم چطوری ازشون  مشاوره مفید  بگیرم  تا دندانهام احیا بشه ؟
مشکلات دندانهای من :
	عفونت لثه و خونریزی ان
	زردی دندانها
	کجی دندانهای  فک بالا
	پوسیدگی دندانها
	فاصله دندانهای جلویی از هم
و…2- دکتر یک مسواک برای جلوگیری از خونریزی لثه که بهترین برند باشه معرفی بفرمایید (مهم نیست قیمتش یا خارجی یا ایرانی بودنش  ) فقط بهتر باشه ؟
3- بهترین برند خمیردندان که از خونریزی لثه جلوگیری کنه –کیفیش خوب باشه و سفیده کننده باشه ؟(قیمت و خارجی و یا ایرانی بودنش  برام مهم نیست) فقط خوب باشه  ؟ معرفی
بفرمایید
–	4- هنگام مسواک زدن دندانهایم فلوراید خمیردندان زبانم رو میسوزنه برای جلوگیری از این کار چیکار کنم ؟
–	5- ایا درست هست که بعد مسواک زدن دهان خود را با اب غرغره کنیم تا کف خمیردندان از دهانم بره
پاسخ دکتر :

تحلیل لثه

با سلام

دوست عزیز با توجه به گفته های شما احتمال میدهیم که شما دچار تحلیل لثه شده اید و نیاز به جرم گیری دارید بهتر است که مسواک با مو های نرم تهیه بفرمایید.بهتر است برای دریافت راهنمایی در زمینه مشکلات دندانپزشکی تان عکس های رادیو گرافی خودتان را برای تلگرام ما ارسال کنید تا بتوانیم دقیق تر و جامع تر شما را راهنمایی کنیم.در مورد فاصله دندانیتان و کجی دندان در فک بالا باید از روش ارتودنسی کمک بگیرید. شما میتوانید با مطالعه بخش های زیر اطلاعات خود را ارتقا دهید.

تحلیل لثه

در مورد مسواک ها بیشتر بدانید.

جرم گیری

انواع خمیر دندان

کجی دندان ها

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت