عنوان پرسش :

سلام. من حدود یک و نیم سال پیش یک از دندان های اسیا م رو عصب کشی کردم و پین گذاری شد. یه سال بعد ی تیکه از دندونم افتاد . وقتی عکس گرفتم دکتر گفت که به علت اشتباه در جای گذاری پین باید دندانت رو بکشی!پین وارد کانال ریشه نشده و به طور عمودی وارد دندانم شده و بین دو ریشه قرار گرفته…انتهای دندونم در عکس کاملا سیاهه . گفتن یا عفونته و یا اینکه بافتت تخریب شده و خالیه… بایدد چیکار کنم؟ هیچ راه حلی نیست؟ دندونم اصلا درد نمیکنه… پیش دکتر فوق تخصص ریشه هم رفتم گفتن دوباره تخلیه میکنیم و دوباره پین گذاری بشه ولی هیچ تضمینی نیست که دندونت ماندگار باشه..

1397-02-09
سلام.
من حدود یک و نیم سال پیش یک از دندان های اسیا م رو عصب کشی کردم و پین گذاری شد.
یه سال بعد ی تیکه از دندونم افتاد . وقتی عکس گرفتم دکتر گفت که به علت اشتباه در جای گذاری پین باید دندانت رو بکشی!پین وارد کانال ریشه نشده و به طور عمودی وارد دندانم شده و بین دو ریشه قرار گرفته…انتهای دندونم در عکس کاملا سیاهه . گفتن یا عفونته و یا اینکه بافتت تخریب شده و خالیه…
بایدد چیکار کنم؟ هیچ راه حلی نیست؟ دندونم اصلا درد نمیکنه…
پیش دکتر فوق تخصص ریشه هم رفتم گفتن دوباره تخلیه میکنیم و دوباره پین گذاری بشه ولی هیچ تضمینی نیست که دندونت ماندگار باشه..
پاسخ دکتر :

 درمان ریشه مجدد

 

با سلام٬

لطفا برای جوابگویی به سوال شما عکسهایی از دندانها و رادیوگرافی های احتمالی خود به صورت کامل در تلگرام ارسال فرمایید. ضمنا برای دریافت جواب بهتر با یک متخصص دندانپزشکی  مشورت نمایید.

با سپاس،

کلینک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت