عنوان پرسش :

سلام.ممنونم وقت میزارید و صحبتامو گوش میدید. من ۳ هفته ی پیش برای عصب کشی دندون ۷ بالا سمت راست به پزک مراجعه کردم.بعد از زدن اولین آمپول بی حسی درد فجیعی و بسیار شدیدی احساس کردم و انگار تمام دندونام میخواستن بریزن و دندون من بی حس نشد‌.دکتر مجدد برای من بی حسی زد و باز هم درد داشتم و با همان درد دندون من رو نصفه عصی کشی کرد و گفت مرحله بعد هفته ی آینده.من ف روز متوالی از دردی که به چشم سر و فک و لثه ام میزد کلافه بودم و با مسکن و آمپول نمیتونستم دوام بیارم.سی تی اسکن دادم و متوجه شدم یه توده توی لثه ام بوده و دندان عقل نهفته در سینوس. بعد از ۴ ساعت عمل جراحی هم آن توده و هم دندان عقل را خارج کردن.توده رو پاتولوژی کردن و گفتن کیست بوده و موردی نداشته. موردی که الان است بعد از ۱۵ روز از عمل من،هنوز همان قسمت از لثه ام که فکر میکنم آمپول بی حسی زده شده(تصور خودم هست) درد دارد . اون قسمت از لثه ااصلا جراحی نشده و بخیه هم ندارد ولی درد بدی ایجاد میکنه. دکتدر وقتی معاینه میکنه چیزی مشخص نیست.من دلیل این درد را اصلا نمیدانم. واقعا دکتر نمیدونم باید چکار کنم.

1398-03-27
سلام.ممنونم وقت میزارید و صحبتامو گوش میدید.
من ۳ هفته ی پیش برای عصب کشی دندون ۷ بالا سمت راست به پزک مراجعه کردم.بعد از زدن اولین آمپول بی حسی درد فجیعی و بسیار شدیدی احساس کردم و انگار تمام دندونام میخواستن بریزن و دندون من بی حس نشد‌.دکتر مجدد برای من بی حسی زد و باز هم درد داشتم و با همان درد دندون من رو نصفه عصی کشی کرد و گفت مرحله بعد هفته ی آینده.من ف روز متوالی از دردی که به چشم سر و فک و لثه ام میزد کلافه بودم و با مسکن و آمپول نمیتونستم دوام بیارم.سی تی اسکن دادم و متوجه شدم یه توده توی لثه ام بوده و دندان عقل نهفته در سینوس.
بعد از ۴ ساعت عمل جراحی هم آن توده و هم دندان عقل را خارج کردن.توده رو پاتولوژی کردن و گفتن کیست بوده و موردی نداشته.
موردی که الان است بعد از ۱۵ روز از عمل من،هنوز همان قسمت از لثه ام که فکر میکنم آمپول بی حسی زده شده(تصور خودم هست) درد دارد . اون قسمت از لثه ااصلا جراحی نشده و بخیه هم ندارد ولی درد بدی ایجاد میکنه.
دکتدر وقتی معاینه میکنه چیزی مشخص نیست.من دلیل این درد را اصلا نمیدانم.
واقعا دکتر نمیدونم باید چکار کنم.
پاسخ دکتر :
پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت