عنوان پرسش :

سلام.مدتی پیش یکی از دندان های فک بالا ی من دچار پوسیدگی شد اما متاسفانه بخاطر درس. و کنکور و ترس از درد احتمالی به پزشک مراجعه نکردم و قسمتی از دندانم دچار شکستگی شد الان مدتی که در قسمت بالایی لته ی همون دندان که لان تقریبا از بین رفته فکر میکنم قسمت ریشه هست متوجه برجستگی شدم که دردناک و بسیار هم سفته جوری که انگار استخوان هست وقتی بهش دست میزنم البته در حالت عادی دردی نداره اما وقتی بهش دست میزنمحتی از روی لپم دچار درد میشه. میخواستم بدونم که شما احتمال میدید چی باشه. ؟.

1395-01-28
سلام.مدتی پیش یکی از دندان های فک بالا ی من دچار پوسیدگی شد اما متاسفانه بخاطر درس. و کنکور و ترس از درد احتمالی به پزشک مراجعه نکردم و قسمتی از دندانم دچار شکستگی شد الان مدتی که در قسمت بالایی لته ی همون دندان که لان تقریبا از بین رفته فکر میکنم قسمت ریشه هست متوجه برجستگی شدم که دردناک و بسیار هم سفته جوری که انگار استخوان هست  وقتی بهش دست میزنم البته در حالت عادی دردی نداره اما وقتی بهش دست میزنمحتی از روی لپم دچار درد میشه. میخواستم بدونم که شما احتمال میدید چی باشه. ؟.
پاسخ دکتر :

سلام،

ممکن است دندان شما عفونت کرده باشد. توصیه می گردد در اولین فرصت با یک دندانپزشک مشاوره حضوری داشته باشید تا در صورت لزوم نسبت به درمان ریشه دندان مورد نظر اقدام گردد.

با سپاس،

مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت