خدمات ما
بیشتر

عنوان پرسش :

سلام دیروز برای مرحله اول عصب کشی دندان هفت سمت راست به دکتررفتم امپول بی حسی که زد بعد ۵دقیقه حالت خفه گی و تپش قلب گرفتم به شدتی که درحال مردن بودم وباسرم امپول بهترشدم امروز هنوزگلودرددارم وقتی اب دعنم قورت میدمداخل لثه هم زخم میترسم که مشکلی برام پیش اومده باشه علتش چیه؟

14 اردیبهشت 1401
سلام دیروز برای مرحله اول عصب کشی دندان هفت سمت راست به دکتررفتم امپول بی حسی که زد بعد ۵دقیقه حالت خفه گی و تپش قلب گرفتم به شدتی که درحال مردن بودم وباسرم امپول بهترشدم امروز هنوزگلودرددارم وقتی اب دعنم قورت میدمداخل لثه هم زخم میترسم که مشکلی برام پیش اومده باشه علتش چیه؟
پاسخ دکتر :

سلام

از مواردی که موجب آلرژی می شود داروهای بی حسی می باشد، برخی از افراد به دلیل ترس و نگرانی دچار حساسیت به آمپول بی حسی دندان میشوند، بنابراین اگر به بی حسی حساسیت دارید حتما قبل از انجام کار این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.جهت دریافت مشاوره دقیق تر  به واتساپ سیمادنت پیام ارسال کنید.

با سپاس

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت
سیمادنت
هزینه دندانپزشکی