عنوان پرسش :

با سلام و احترام ، آقای دکتر تقاضا داردم بنده را هم راهنمایی فرمایید. 1) بنده مردی هستم 64 ساله و سیگاری . از حدود 2 تا 3 سال پیش در یکی از مراکز استان ( با فاصله یکساعت پرواز از تهران ) بعد از جراحی لثه ، برای 3 تا دندانم طی چند نویت و با فاصله زمانی طبق نظر خود آقای دکتر ، مرحله اول امپلنت انجام شد ( به زبان خودم فقط کاشت پایه ها) و تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ام . بعدا بدلیل گرفتاری نتوانستم ادامه دهم. آیا حالا میشود مراحل یعدی را انجام داد ( بزبان خودم نصب یا کاشت پروتز دندان و روکش ..) ؟ 2) حالا مدتی است که ساکن تهران هستم اما چون هنوز آشنایی کافی ندارم و تیلیغات وسیعی هم در مورد ایمپلنت وجود دارد لذا انتخاب یک پزشک خوب و متبحر و مطمئن واقعا برایم خیلی سخت است . آیا این امکان برای شما وجود دارد که لطفا یک یا چند پزشک در این زمینه معرفی فرمایید. آیا میتوان بدون پرس و جو ، از ایتدا تشخیص داد که دندانپزشکی که کار ایمپلنت هم انجام میدهد در کارش مهارت دارد یا خیر ؟ آیا در عنوان این پزشکان ( تابلو مطب ، کارت ویزیت و…عبارت خاصی باید باشد؟ 3) از پزشک شهرستان ( با فاصله یکساعت پرواز از تهران ) کاملا مطمئن و راضی هستم ، و بین مردم معروف است که در کارش مهارت دارد . گاهی فکر میکنم شاید صلاح کار در این باشد که برای ادامه کار برم پیش خود ایشان. اگر با وقت قبلی پیش ایشان بروم آیا در یک جلسه ، کار این 3 تا دندانم قابل انجام است؟ مسافرت رفت و برگشت با هواپیما در همان روز مشکلی ایجاد نمیکند؟ با تشکر قبلی از پاسخ و راهنمایی های جنابعالی .

1395-09-30
با سلام و احترام ، آقای دکتر تقاضا داردم بنده را هم راهنمایی فرمایید.
1) بنده مردی هستم 64 ساله و سیگاری . از حدود 2 تا 3 سال پیش در یکی از مراکز استان ( با فاصله یکساعت پرواز از تهران ) بعد از جراحی لثه ، برای 3 تا دندانم طی چند نویت و با فاصله زمانی طبق نظر خود آقای دکتر ، مرحله اول امپلنت انجام شد ( به زبان خودم فقط کاشت پایه ها) و تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ام .  بعدا بدلیل گرفتاری نتوانستم ادامه دهم.  آیا حالا میشود مراحل یعدی را انجام داد ( بزبان خودم نصب یا کاشت پروتز دندان و روکش ..) ؟
2)  حالا مدتی است که ساکن  تهران هستم اما چون هنوز آشنایی کافی ندارم و تیلیغات وسیعی هم در مورد ایمپلنت وجود دارد لذا انتخاب یک پزشک خوب و متبحر و مطمئن واقعا برایم خیلی سخت است . آیا این امکان برای شما وجود دارد که لطفا یک یا چند پزشک در این زمینه معرفی فرمایید. آیا میتوان بدون پرس و جو ، از ایتدا تشخیص داد که دندانپزشکی که کار ایمپلنت هم انجام میدهد در کارش مهارت دارد یا خیر ؟  آیا در عنوان این پزشکان ( تابلو مطب ، کارت ویزیت و…عبارت خاصی باید باشد؟
3) از پزشک شهرستان ( با فاصله یکساعت پرواز از تهران ) کاملا مطمئن و راضی هستم ، و بین مردم معروف است که در کارش مهارت دارد . گاهی فکر میکنم شاید صلاح کار در این باشد که برای ادامه کار برم پیش خود ایشان. اگر با وقت قبلی پیش ایشان بروم آیا در یک جلسه ، کار این 3 تا دندانم قابل انجام است؟ مسافرت رفت و برگشت با هواپیما در همان روز مشکلی ایجاد نمیکند؟
با تشکر قبلی از پاسخ و راهنمایی های جنابعالی .
پاسخ دکتر :

سلام،

۱. برای گذاشتن تاج های ایمپلنت حتما به متخصص پروتزهای دندانی مراجعه کنید. این عبارت باید روی تابلو و مهر دندانپزشک باشد. ۲. برای این منظور نیاز به چند جلسه مراجعه می باشد.

با سپاس،

دکتر سامان فلاحی،

متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی،

مرکز تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

پرسش خود را مطرح کنید.
دسته بندی پرسش و پاسخ
آپلود تصویر
سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت