بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران | ویژگی‌های یک دندانپزشکی خوب

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران | ویژگی‌های یک دندانپزشکی خوب

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

عناوین

اکثر افراد حداقل یک بار در طول عمرشان به دندانپزشکی مراجعه کرده‌اند. از افرادی که با ناهنجاری‌های جدی دهان و دندان روبه‌رو هستند تا افرادی که تنها جهت چکاپ‌های دوره‌ای و یا اقدامات زیبایی به کلینیک دندانپزکشی مراجعه می ‌کنند. در این میان مهمترین سوالی که وجود دارد این است که بهترین کلینیک دندانپزشکی کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد. این مسئله حتی درباره کودکان به مراتب جدی‌تر شده و نیاز به بررسی بیشتری دارد تا شما به عنوان والدین کودکتان با انتخاب یک مرکز دندانپزشکی کودکان خوب او را مشتاق به انجام اقدامات دندانپزشکی کنید.

چرا به دنبال انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی هستید؟

کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجموعه‎‌ای کامل جهت ارائه تمامی خدمات درمانی و زیبایی دهان و دندان است. به بیان ساده‌تر در یک کلینیک دندانپزشکی، متخصصین زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله ارتودنسی دندان، ایمپلنت دندان، جراحی فک و دندان و نیز دندانپزشکان عمومی فعالیت می‌کنند. در نتیجه در صورتی که شما با انتخاب صحیح به سراغ بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران بروید، می‌توانید با خیالی آسوده تمامی خدمات را در بالاترین سطح کیفیت دریافت نمایید.

انتخاب کلینیک تخصصی دندانپزشکی چه مزیتی نسبت به یک مطب ساده دارد؟

در شرایط امروز جامعه که افراد با مشغله‌های گوناگونی درگیر هستند، اکثریت افراد مایل هستند که به سراغ مجموعه‌های بروند که تمامی خدمات را به صورت تخصصی و در یک محل دریافت کنند. در واقع اگر شما زمانی با یک دندان درد ساده مواجه شدید و یا نیاز به پر کردن دندان داشتید و یا حتی مایل بودید کارهای زیبایی بر روی دندان‌های خود انجام دهید، می‌توانید به جای مراجعه به مطب شخصی یک دندانپزشک، به سراغ یک کلینیک دندانپزشکی خوب رفته و بعد از معاینات دقیق همه این خدمات را در یک مجموعه و توسط متخصصین مختلف دریافت نمایید.

کلینیک دندانپزشکی کودکان

شاید بتوان گفت رسیدگی به دندان‌های کودکان بسیار مهم‌تر و در اولویت بالاتری قرار دارد؛ علت این امر نیز واضح است که اگر از ابتدا و به صورت پایه‌ای مراقبت‌های دهان و دندان رعایت شده و به موقع به مشکلات دندان کودکان رسیدگی شود، میزان بروز مشکلات جدی‌تر در آینده تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دندانپزشک اطفال مشکل شایع پوسیدگی دندان کودکان است که به دلایل متعددی به وجود می‌آید. عدم توجه به بهداشت دهانی کودکان بر روی سلامت و حتی نوع ارتباطشان با کودکان دیگر تاثیر منفی می‌گذارد. به همین علت همیشه باید به توصیه‌های مراقبتی که دندانپزشک اطفال به گونه‌های مختلف اعلام می‌کند، عمل کرد تا از بیماری‌های مختلف و انجام درمان‌های سخت پیشگیری نمود.

کودک شما در هر سنی که باشد علاوه بر مراجعات درمانی باید حتی برای چکاپ دوره‌ای نیز دندانپزشک متخصص اطفال را ملاقات کند تا ترسی از محیط مطب و دکتر نداشته باشد، این مسئله‌ای است که بزرگترها هم حداقل یک بار با آن مواجه شده‌‍اند. در بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان باید با کودکی که اولین برخورد را با دندانپزشک دارد با مهربانی و ملایمت برخورد کرد. دکتر متخصص خود را دوست کودک معرفی می‌کند و با ملایمت و حتی شوخی با او حین کار معاینه و یا درمان را انجام می‌دهد تا کودک ترسی در وهله ی اول نداشته باشد.

شرایطی که بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان برای کودک فراهم می کند:

• _ محیطی سرزنده و کودکانه
• _ دارای محیط و بستری آرام
• _ داشتن برخورد مناسب و مهربان با کودک
• _ حوصله ی لازم و کافی در برخورد با کودک
• _ حرفه و تخصص دندانپزشک اطفال

بهترین مرکز دندانپزشکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

حال که به اهمیت مراجعه به کلینیک دندانپزشکی پی بردید، لازم است که با فاکتورهایی مهم در این انتخاب آشنا شوید. در واقع زمانی که می‌خواهید جهت انجام مجموعه‌ای از خدمات دندانپزشکی یک مرکز را انتخاب نمایید، بهتر است به ترتیب چه نکاتی را مد نظر قرار دهید.

میزان تخصص و تجربه پزشکان در کلینیک دندانپزشکی

بدیهی است که پزشکی موفق‌تر و شناخته شده‌تر است که مراجعین وی بیشترین حد رضایت را از خدمات درمانی دریافت شده داشته باشند. بنابراین زمانی که به دنبال یک مجموعه دندانپزشکی هستید حتما مجموعه‌ای را انتخاب نمایید که پزشکان متخصص و البته با تجربه در آن فعالیت می‌کنند.


تجهیزات به ‌روز دندانپزشکی

این روزها پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ بسیار زیاد شده است و این مسئله به خوبی در علم پزشکی نیز مشهود است. در نتیجه دیگر نمی‌توان تنها به میزان تخصص کادر درمانی بسنده کرد و لازم است که مرکز ارائه کننده این خدمات علاوه بر به خدمت گرفتن پزشکان حاذق و مجرب، از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات دندانپزشکی نیز برخوردار باشد.


بهداشت کلینیک دندانپزشکی

مطمئنا زمانی که حرف از کلینیک دندانپزشکی می‌شود، بهداشت مجموعه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که لازم است در بالاترین حد ممکن رعایت شود. کارکنان و همچنین تجهیزات بهترین کلینیک دندانپزشکی همواره استریل و ضدعفونی می‌شوند تا کوچکترین مشکلی در روند درمان برای بیماران به وجود نیاید.


دسترسی آسان به مطب دندانپزشکی

بسیاری از افراد معتقد هستند که زمانی که به دنبال انتخاب بهترین دندانپزشکی در تهران هستند، در صورتی که از تخصص کادر پزشکی آن اطمینان پیدا کنند، دیگر حساسیتی از نظر موقعیت مکانی ن نخواهند داشت؛ با این وجود افرادی که نیاز دارند چندین جلسه و به صورت مکرر به دندانپزشکی مراجعه کنند، دسترسی راحت به آن مجموعه را نیز مد نظر قرار می‌دهند.

بهترین مرکز دندانپزشکی در تهران

بهترین مرکز دندانپزشکی اطفال چه ویژگی‌هایی دارد؟

علاوه بر مواردی که بالاتر درباره معیارهای انتخاب بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی ذکر شد، حساسیت‌های بیشتری نیز برای انتخاب مطمطب دندانپزشکی کودکان وجود دارد. یک مرکز تخصصی دندانپزشکی برای کودکان محلی است که از متخصصین برتر و تجهیزات و مواد مرغوب در زمینه دندانپزشکی کودکان بهره ببرد. در واقع متخصص دندانپزشک کودک به گونه‌ای آموزش تخصصی را می‌گذراند، که می‌تواند عمل‌ها و سایر درمان‌ها مانند بی‌حسی، بیهوشی و ارتودنسی را برای کودکان انجام دهد تا کودکان ارتباط صمیمانه‌تری با محیط کلینیک و دندانپزشک کودک خود داشته باشند همه این موارد به روابط عاطفی مابین پزشک و کودک و نوع درمان تخصصی کبرای کودک برمی‌گردد.

بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان سیمادنت

چه متخصصینی در بهترین کلینیک دندانپزشکی حضور دارند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، اگر به دنبال دریافت مجموعه‎‌ای از خدمات دندانپزشکی هستید، حتما به سراغ یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی خوب در تهران بروید تا تمام متخصصین حرفه‌ای دندانپزشکی را در یک مجموعه ملاقات نمایید. از جمله متخصص‌هایی که در مرکز دندانپزشکی سیمادنت حضور دارند عبارتند از:

متخصص ارتودنسی

ارتودنسی یکی از شناخته شده‌ترین خدمات دندانپزشکی میان مردم است و در واقع اکثر افراد نام ارتودنسی را معادل سیم کشی دندان می‌دانند. یک متخصص ارتودنسی می تواند مشکلات دندانی مانند نامرتب بودن دندان‌ها، کج بودن دندان‌ها، شلوغی و یا بالعکس فاصله بیش از حد بین دندانی و یا حتی اصلاح ناهنجاری‌های فکی مانند عقب یا جلو بودن فکین را درمان کند.

کاور دکتر مسعود داودیان

متخصص دندانپزشکی کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان فردی است که علاوه بر داشتن تسلط کافی بر رشته دندانپزشکی، مهارت‌هایی در زمینه نحوه تعامل با کودکان نیز کسب کرده است. این مسئله سبب می‌شود که اطفال در برقراری ارتباط با دندانپزشک خود هیچ گونه ترس و واهمه‌ای نداشته و با رغبت به مرکز دندانپزشکی کودکان مراجعه کنند. دندانپزشک کودکان به طور کامل تمامی درمان‌های لازم در زمینه مشکلات دهان، دندان و لثه کودکان را ارائه می‌کند.

دندانپزشک کودکان سیمادنت- دکتر اباذریان

متخصص ایمپلنت

به فردی که علاوه بر دندانپزشکی عمومی، دوره‌های تخصصی جراحی دندان و کاشت دندان را نیز گذرانده باشد، متخصص ایمپلنت اطلاق می‌شود. در واقع کاشت دندان، بهترین راه حل و درمان دندان از دست رفته است و می‌تواند دقیقا همانند دندان طبیعی، لذت داشتن لبخند زیبا را دوباره به فرد بازگرداند.

متخصص لثه

متخصص لثه همانطور که از نامش مشخص است مسئولیت درمان انواع مشکلات لثه‌ای و انجام جراحی‌های لثه در نتیجه وجود پلاک، عفونت و نیز التهاب لثه را برعهده دارد؛ همچنین علاوه بر انجام جراحی لثه برای درمان بیماری‌های لثه‌ای، می‌توان  از این جراحی با هدف بهبود ظاهر لثه نیز بهره برد.

کاور دکتر هاوش غارتی

متخصص عصب کشی

زمانی درد و آسی‌دیدگی دندان به عصب یا ریشه رسیده باشد، متخصص عصب کشی یا به اصلاح تخصصی‌تر متخصص درمان ریشه دندان، تصمیم می‌گیرد که به درمان بافت‌های آسیب دیده درون پالپ دندان بپردازد. در واقع هدف اصلی این نوع درمان، خارج نمودن عصب‌های درگیر و حفظ دندان آسیب دیده است.

دکتر مجتبی جولهر

بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

از آنجا که بعد مسافت برای بسیاری از افراد مهم است بهتر است مطب دندانپزشکی خوبی را تا حد امکان نزدیک به محل سکونت خود انتخاب کنید. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند نیاوران، اقدسیه، زعفرانیه، جردن، شریعتی، میرداماد، پاسداران و سایر محله‌های این مناطق هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران را دارید، می‌توانید به مطب شریعتی سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3، واحد 11

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک شریعتی سیمادنت

بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

یکی از ویژگی‌های بهترین دندانپزشکی‌ها داشتن بیش از یک شعبه در تهران است و همین مسئله سبب می‌شود با دست بازتر مطب دندانپزشکی خود را از میان شعب موجود انتخاب کرده و از مهارت بالای متخصصین این مجموعه بهره ببرید. کلینیک دندانپزشکی سیمادنت شعبه‌ای دیگر در غرب تهران داشته و در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید و قصد مراجعه به یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، می‌توانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بین خیابان شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

Hidden
Hidden
مراجعه به کدام کلینیک برای شما مناسب تر است :
Hidden
Hidden
آیا شما بیمار جدید هستید :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden
بهترین زمان جهت تعیین وقت مراجعه برای شما چه زمانی از روز است :
Hidden

کلینیک سیمادنت ستارخان
نظرات :  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیما دنت
مشاوره آنلاین
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
تماس با ما
سیمادنت
دریافت نوبت